EPG niet juist weergegeven in MyTVOnline

Het valt me op dat EPG niet goed wordt weergegeven op alle kanalen 2k nl en 4k nl en zal ook wel op andere kanalen niet goed zijn, wat het wordt weergegeven kanaal komt niet in de programmagids voor, hebben meerdere mensen hier last van, EPG heb ik al diverse malen opgeschoond instelling FORMULER z7+ ONE, gereset, en gestart maar blijft niet opgelost. Graag jullie mening.

1 like

Hier hetzelfde probleem met de EPG. Ik heb een formuler z8. Meerdere dongen geprobeetd, clear EPG data, reset etc lost het probleem niet op.

Heb de posts even naar een apart topic verplaatst. Kun je een voorbeeld geven van een willekeurige zender die niet klopt, en waar of wat er precies mis is? Eventueel met foto?

Edit: het probleem blijkt bekend te zijn bij Formuler.

5 december is een nieuwe bèta live gegaan, is het probleem hier opgelost?

1 like

Bedankt was niet op de hoogte van de Beta. EPG werkt nu goed.

Als je de EPG offset (menu > verbindingen > portal > wijzigen) op +5 zet dan staat hij ook goed. Althans bij mij zat er 5 uur tijd verschil tussen.

2 likes

12-12-2019 21:00 kwam net even thuis, maar op heden werkt hij niet EPG, dan moeten we het maar zonder doen, kijk wel even online gids, was al langer niet goed ook komen de programma niet overheen en tijden. Heb hier de FORMULER z7+ dus afwachten maar weer, was op dat moment ook haperingen, en laden ging heel langzaam. EPG zal misschien wel aan mytvonline liggen en heb laatste update. Ze zijn bij FORMULER niet zo snel met updates.

1 like

Heb even zitten kijken en voor de Z7 serie (en andere MTO versie 1 modellen) is inderdaad geen recente release al lijkt het probleem al langer bekend te zijn. Voor de Z8 (MTO2) lijkt het probleem met de recente bèta (10 Dec) opgelost te zijn.

Dit is ook een goede tip, proberen waard in elk geval. Thanks :ok_hand:

1 like

Nou kan jullie vertellen niet te zien meer EPG 12-12-2019 21:00 voor die tijd nog wel, maar alles doorelkaar en tijden kloppen niet, zie wel bovenin sceen dat hij het laad. Heb mytvonline one , we wachten rustig af, alles al geprobeerd. Werken zeker allemaal oude bejaarden denk ik nieuwe boxen wel en oude boxen laten ze eerst zitten. Zullen wel denken koop een nieuwe marcus, ik hou jullie allen op de hoogte mocht er verandering zijn.

hier op mijn Z8 in mytvonline loopt de EPG 6 uur achter heb van alles geprobeerd maar krijg het niet goed

1 like

Heb hem op -6 gezet en nu klopt het.

1 like

zal ik proberen thnx :slight_smile: idd klopt nu thnx :slight_smile:

hier op mijn formuler z8 mytvonline al verschillende dagen 'n warboel met de epg
ik heb 'n 3 maanden abo. maar het is al van alles geweest :frowning_face:

EPG werkt niet correct op mijn Formuler Z8 met MOL2 en TiViMate app. Hetzelfde op mijn SmartIPTV app en Set-IPTV app via mijn Samsung TV.
Geen mogelijkheid om aan te passen omdat het “juiste programma” niet in de buurt staat.

Ik heb ook nog een abo van een andere provider en de EPG hiervan staat wel juist.

Tevens de cache van MOL2 gedelete maar mocht niet baten,

op de formuler Z8 op -6 zetten

1 like

zag net op mijn formuler Z8 de EPG een dag achter loopt hij de nu de EPG van vrijdag aan en als ik bij zondag kijk dan staat daar de EPG van vandaag

En wat nu? Ik neem aan dat het niet iets is wat wij (gebruikers) moeten aanpassen daar er ook app’s zijn die niet aan te passen zijn zoals mijn SmartIPTV app en Set-IPTV app op mijn Samsung TV.

Zodra we meer weten over het EPG probleem is de eerste plek waar wij dit delen in dit topic. Hoe meer info we hebben hoe beter… Momenteel weten wij ook niet precies waar de oorzaak is te zoeken.

Hoi,

Ik had de laatste update nog niet erop en heb die (beta) net erop gezet.
Zoals bijna altijd liep epg weer een uurtje achter.
Daarna heb ik zoals boven EPG offset op +1 gezet.

En ja, alles staat nu goed, tijd en dag

Groetjes

Misschien denken de softwaremakers dat er geen wintertijd meer bestaat ?

Inderdaad ook hier de EPG op een Z7 weer correct, hier wel zonder offset.

2 likes