Bitcoin/Cryptocurrency - Vraag, antwoord, tips & ervaringen

Dit is dus niet zichtbaar? Dan is het toch aan Skrill om de transactie nog daadwerkelijk te versturen.

Goedendag, had met blackfriday een jaar abonnement afgesloten, met Skrill lukte dit me niet. Nu geprobeerd een half jaar, nu werkt het wel. Is er nog wat mogelijk om toch een jaar te nemen?

Woehoeee!!! Eindelijk verhuisd waar ik al lang op zat te wachten! Ik heb nu eindelijk plex abbo kunnen afsluiten, en betaald met Skrill en Ideal!!
Het ging mij met deze middelen beter af dan ik verwacht had! Enigste dingetjes waaraan ik tegenaan liep was mijn eigen Goudvissen-Geheugen!:rofl:
Helemaal happy!!
Dank aan het hele team van jullie!! :medal_military::1st_place_medal::trophy::smile::smiling_face_with_three_hearts::star_struck::smile:

@Gerben_Verhoeven we verwachten met kerst/eindejaar weer een leuke actie te doen!

@Sterre Gefeliciteerd en hoop dat de verhuizing soepel is verlopen. En top om te horen dat het betaalproces mee viel, we begrijpen dat het niet het makkelijkst is maar ook niet onmogelijk :grinning: veel kijkplezier, en mocht je wat missen: Plex: Verzoek een film/serie.

ik wil 3 maanden afschaffen, heb 26euro op mijn skrill account staan, als ik withdraw wil en het geld wil versturen naar jullie zegt die dat ik maar max. 10.19 kan versturen?

Dat is vreemd, als het goed is kun je met Skrill support chatten en vragen naar de reden daarvan.

Weer uren bezig geweest om een maand Thunder te krijgenā€¦ā€¦betaling blijft een probleemā€¦eerst geprobeerd een Bitvavo wallet aan te maken, maar dat wil niet lukken ā€¦.toen een BTC Wallet aangemaakt en dat is gelukt!!! Jippie!!!
Toen wilde ik gaan betalenā€¦ā€¦en is het minimum bedrag veel hoger dan 1 maand Thunderā€¦.minimum bedrag is iets van 0,0013 BTCā€¦
Is het niet mogelijk om een paar maanden Thunder te bestellen?? Dan zou ik enorm geholpen zijn!

Gebruik voor nu even de backup lijn die we beschikbaar hebben gesteld.

Een deze dagen komen alle Thunder pakketten in worldbilling te staan.

Welke wallet heb je gebruikt?

Hmm, als je een wallet als Exodus of BitPay gebruikt, zou je geen minimum moeten hebben. Via Bitvavo is het wel mogelijk BTC te kopen > op te nemen naar je Exodus wallet, en vanuit daar te betalen.

Is het niet veel veiliger om via een bitcoin mixer te betalen? Dus je koopt bitcoin, stuurt dat naar een mixer, die dat dan doorstuurt naar de aanbieder.

Ik denk dat het voor klanten niet uit maakt, uiteraard gebruiken wij mixers en nooit twee maal hetzelfde adres. Echter, herkennen de meeste exchanges (bijv. Bitvavo) binnenkomende transacties van wallets gelinkt met een mixer (is tegen de voorwaarden), dus komt er iets meer bij kijken om ook dat probleem te omzeilen. Als je bekend bent met mixers en BTC, kun je ons prima betalen met mixers, maar voor de gemiddelde klant is dit niet iets waar ik klanten tot wil aanzettenā€¦

Het kan zijn dat VPN de oorzaak ervan is?

Ondanks de inlog procedure goed verloopt met alle bestaande gegevens, is mijn ervaring met Skrill slecht te noemen. Niet dat het niet werkt, {van uit een eerdere ervaring), maar vooral de manier dat men nog een keer alle gegevens en dan ook alle gegevens wil weten en dat is nog niet genoeg. De transactie mogelijkheden worden simpel geblokkeerd en dat voor een paar noodzakelijke bitcoins voor BlackIPTV. Als BlackIPTV via IPTV-Board geen andere oplossing kan bieden vind ik het heel jammer, en wens ik het allerbeste.
In deze tijden zoveel gegevens verstekken is niet normaal.

Maar gelijk ook een andere vraag als oplossing. Kan er ook worden betaald via Anycoin en hoe zijn de gegevens van Worldbilling te gebruiken?

Groet Cor

Goedemorgen,

We raden Skrill aan omdat het voor velen klanten makkelijk is en je niet daadwerkelijk in contact komt met crypto, wat veel klanten niet willen.

Jij lijkt meer gesteld op je privacy (wij ook :grinning:) en dan zijn er uiteraard alternatieven.

Voor ons maakt het niet uit waar de bitcoin/crypto vandaan komt.

Je kunt dus via elke exchange (Bitvavo, Anycoin, Bitonic) crypto kopen, die vervolgens naar je persoonlijke wallet (bijv Exodus) te sturen en vanuit die wallet kun je ons weer betalen.

In de theorie is het enige wat je doet een x aantal BTC versturen van de ene wallet op de blockchain naar de andere wallet, of dit nou via Skrill of je eigen wallet is, maakt helemaal niet uit. Sterker nog, wij hebben totaal geen inzage in de methode die de klant gebruikt, er wordt enkel gemonitord op het adres wat je van ons ontvangt tijdens het betalen of het exacte aantal BTC binnenkomt en als dit het geval is wordt de factuur als betaald gemarkeerd.

Echter vragen exchanges ook persoonsgegevens en eigenlijk kom je daar niet omheen. Maar binnen crypto kun je wel genoeg doen om je ā€œverkeer on de blockchainā€ te vervagen.

We hebben onder de tag bitcoin veel info staan, hoe kan ik met Bitcoin betalen? behandeld bijv. het extern aankopen van Bitcoin.

Bedoel je dat ze dit doen na enkele keren ons betalen via hun?

Dank je voor een snel antwoordt. Wat je schrijft klopt wat mij stoorde is alsmaar opnieuw naar deze gegevens vragen. Dat maakte mij achterdochtig. Iets dat ook bij jou bekent moet zijn.

Echt voor de rest geen klachten.

Groet Cor

1 like