Betalen met iDEAL lukt niet

ik heb gold abonnemet bestekt maar ideal werkt niet

1 like

Vanuit welk land probeer je te betalen?

Ik zie tevens je bericht in Aanvragen: Betaald account, dus ik verwacht dat een reseller wel contact met je opneemt.

Heb zelfde probleem creditcard werkt ook niet

{“Error”:351,“Message”:“Network interrupted. Please check your internet connection and try again.”}

Probeer even met een andere browser en zorg dat een eventuele VPN uit staat.

Wil plex betalen met ideal maar die doet het niet, betaal plex al maanden met ideal. Kunnen jullie dit nakijken

Nee @Jacky hier hebben wij geen invloed op. Alles over betalen lees je hier. Lees eerst: Betalen in het klantportaal

Ik wil alle klanten erop wijzen dat je simpelweg via het forum in contact kunt komen met een reseller, mocht je problemen hebben met betalen… we weten dat er veel problemen mee zijn echter hebben we er geen invloed/macht op.

Via #vind-een-reseller kun je trials en betaalde accounts aanvragen, een @trusted-reseller zal contact met je opnemen na je bericht op het forum.

heel jammer, ik wilde deze dienst graag testen en bestellen maar creditcard gegevens invoeren op een site
die ik niet ken vind ik geen fijn gevoel. misschien ben ik daar iets minder gemakkelijk in als de jongeren
onder ons, maar met ddos aanvallen en hackers vind ik het niet gek om te denken dat je cc gegevens misbruikt kunnen worden. hopelijk veranderd dit in de toekomst nog.

De betalingswebsite is prima beveiligd.

De DDOS aanvallen heeft geen betrekking op onze websites of het betaal portal maar de IPTV server zelf.

Uiteraard kun je ervoor kiezen om anoniem met crypto/Bitcoin te betalen. Dit heeft ook onze voorkeur.

Ik vind bitcoin te ingewikkeld (hoop gedoe) en te kostbaar. De fees zijn hoog. Bij creditcard ook trouwens. Er komt zo 2,50euro boven op de verkoopprijs. Maar creditcard snap ik tenminste nog.

1 like

Tegenwoordig vallen de fees met Bitcoin reuze mee. Ook kun je kiezen om met bijvoorbeeld Litecoin te betalen. Het lijkt ingewikkeld maar als je het eenmaal door hebt, valt het best mee. Als je vragen hierover hebt kunnen we altijd assisteren.

voor mij als leek. je koopt dus bitcoin of litecoin via ideal en betaald hier vervolgens mee. afhankelijk van hoe de bitcoin in de markt staat betaal je dus veel of weinig voor je abbonement.

waar kan ik die het beste kopen? voor mij is dit een onbekende wereld excuus.

ow ik zie dat je op die sites ook je id kaart moet uploaden. ik snap niet dat mensen dit zo makkelijk doen met het risico op identiteitsfraude. Hopelijk komt er in de toekomst nog een ander betaalmiddel bij zoals wise dat wel gemakkelijker is.

We hebben een Bitcoin gids, die helpt je door het proces heen:

Nee, onze prijzen in Bitcoin staan niet vast. Deze zijn gelinkt aan de EURO waarde, dus je koopt voor een X aantal Euro en je krijgt hiervoor tegen de huidige koers het juiste aantal Bitcoin, of andere cryptomunt.

Het probleem is dat je als illegale IPTV aanbieder niet bij de “normale” betaalprovider geaccepteerd wordt. Vandaar dat cryptobetalingen een uitkomst zijn omdat we zo zonder tussenpersoon en identificatie betalingen kunnen accepteren.

Kan iemand vertellen wat de snelste en veiligste manier is om bitcoins te kopen… of andere crypto. Ik snap dat voor vele dit makkelijk is maar ik zie door de apps het bos niet meer. Kopen met coinbase en dan storten in de exodus app om daarna te betalen?

Kwil gwn tv kijke​:rofl::sweat_smile:

Exact. Coinbase is prima. Bitonic doet het werk ook prima. Vanaf exodus is het super simpel.

Volg de Bitcoin guide, daar staan ook wat tips in tijdens het proces.

Toch wel verontrustend. Ik zal die andere dan gebruiken. Thanks

Persoonlijk nooit problemen met Coinbase gehad, denk dat die reviews met een korreltje zout genomen kunnen worden.

Bitonic blijft denk ik de simpelste methode. Bitvavo werkt ook prima, maar het verificatieproces is omslachtig.

als die invoices niet betaald worden vervallen deze vanzelf. op worldbilling ?

Ja, na een tijdje. Je hebt sowieso nooit een betalingsverplichting dus eventuele herinneringen kun je negeren!