Bitcoin/Cryptocurrency - Vraag, antwoord, tips & ervaringen

Dit topic is aangemaakt en gericht op het betalen met Cryptocurrency, bijvoorbeeld Bitcoin of Litecoin.

We willen graag onduidelijkheden uit de wereld helpen en handige tips verzamelen, zodat we van elkaar kunnen leren. Het is immers allemaal toch nog “nieuw”.

Aan de lezers die reeds betaald hebben met Bitcoin willen we vragen tips en ervaringen te delen, waar nieuwe lezers wellicht wat aan hebben.

Aan de lezers die willen weten over het betalen met crypto munten, willen we vragen alle onduidelijkheden en vragen te plaatsen. We willen we graag achter komen waar klanten vastlopen in dit proces.

Alle informatie over Cryptocurrency en Bitcoin, vind je onder de tag bitcoin

Over iDeal betalingen
iDeal is makkelijk, we snappen het. Voor IPTV aanbieders is het lastiger. Dit heeft meerdere redenen.

  1. Anonimiteit - iDeal vereist persoons- en bankgegevens. We willen allemaal dat we zo lang mogelijk bestaan, denk ik.
  2. Geen tot weinig betaalproviders willen in zee met IPTV aanbieders (in strijd met AV).
  3. We kunnen betalingen aannemen zonder tussenkomst van een derde partij, zonder risico op bevriezing en andere lugubere zaken (…PayPal).

Bedankt voor jullie begrip en pogingen tot betaling in crypto. We waarderen dit enorm.

Je kan ook via paypal laten betalen met de instelling als vrienden betaling.
Dan door de betalende persoon geen mededeling te laten doen zoals iptv abo.
Zoiets gaat zeker werken.

1 like

zo werkt dat bij de meeste iptv aanbieders idd

Wij werken middels een betaalportal en API’s, dan ligt het iets anders ook op PayPal gebied. Tevens zijn we al jaren geblokkeerd bij PayPal door alle disputes die zijn geopend in het verleden door klanten.

Mogguhhh,

Effe een vraagje en/of tip misschien…
Ik heb er nog niet heel veel info over, dus misschien is dit bericht een Waste Of Time, mijn excuses dan😅…

Ik las op het internet dat je ook een voucher achtig betaling kan aanvragen voor BitCoin.
Ik weet niet of je dat zou kunnen toevoegen aan Promotial Code…
Maar als dat zou kunnen, is er misschien minder gedoe met “Wallets” en dergelijke…
Ik tast hier een beetje in het duister ermee…
Nog een Newbee qua dit betaal systeem…
Maar ik dacht, gooi het eens in de groep.:hugs:

Ik ben hier niet bekend mee, Bitcoin werkt met wallets en jij bent de enige die een transactie kan uitvoeren vanaf die wallet. Het lijkt misschien een gedoe maar eenmaal door valt het reuze mee.

1 like

Hey, ik heb me ingeschreven bij Skrill, account geverifieerd, maar bij deposit zie ik iDEAL niet staan…enkel wat in bijlage staat en dat wordt blijkbaar niet aanvaard voor een transfer vanuit cryptowallet. Wat te doen in dit geval?

Heb je toevallig een VPN aan staan die laat lijken dat je niet in Nederland bent?

Kun je dit nader toelichten?

Ik ben inderdaad niet in Nederland, maar in een ander Europees land waar men dezelfde taal spreekt…blijkbaar werkt iDEAL enkel vanuit Nederland?

Wanneer ik een withdraw wil doen vanuit de cryptowallet dan krijg ik het bericht dan mijn Skrill saldo niet ter beschikking is van deze transactie omdat het gestort is via een credit card / bankoverschrijving.
Ik zit dus een beetje vast om jullie te betalen…

Ja, of deze zal waarschijnlijk zichtbaar worden als je met een VPN naar Nederland verbinding maakt.

Hmm, daar heb je inderdaad gelijk in:

Mocht het met iDeal via VPN niet werken, kun je in de BitPay app BTC kopen met een creditcard (meer over deze app in dit artikel of hier.)

Ik heb nu meerdere malen geprobeerd een betaling te doen vanuit Skrill, maar deze blijven een lange tijd op “pending” staan en dan naar failed…. Zijn er issues? Ik volg de instructies letterlijk op en probeer gebruik te maken van de Black Friday deal

Er zijn sinds vandaag issues bij Skrill met crypto opnames. Ben momenteel in contact om uit te zoeken wat er aan de hand is… We hebben vandaag nog geen enkele succesvolle betaling ontvangen via Skrill.

Iedereen die hierdoor niet op tijd kan betalen, houdt het recht op de Black Friday actie. Dus geen zorgen.

EDIT: Zojuist een test transactie gedaan van Skrill naar BTC wallet en de BTC waren binnen 5 minuten binnen. Kun je nog eens proberen een betaling te doen?

zojuist succesvol een transactie kunnen doen!
Transactie ID: 4523827883

Hoi, kun je een ticket openen en de volledige hash doorsturen.

Done!

1 like

Perfect. Lijkt erop dat het probleem met Skrill is opgelost.

:+1:t2::ok_hand:t2::pray:t2::grin:

Beste,

Zie in de posts dat het probleem verholpen zou moeten zijn.

Bij mij staat die nu al een geruime tijd (40 min) op status ‘pending’. Zowel in Skrill als in klantenpaneel.

Hoor graag wat ik eventueel zou kunnen doen.

Krijg je een transactie hash te zien?

Ik krijg geen transactie hash te zien.

Enkel een transaction ID