Bestellen Metal | 6 Months [2CX]

Ik probeer al de hele dag het Metal | 6 Months [2CX] pakket te bestellen. Ik kom nu op een configuratiescherm uit, waar ik niets kan. Als ik een ander pakket wil bestellen lukt het wel. Heb het in het verleden ook al vaker verlengd, dus snap niet echt waarom het nu niet wil lukken. Zijn de Metal | 6 Months [2CX] niet meer te bestellen oid? Ik heb al ticket aan gemaakt bij worldbilling.

Hoi, we hebben wat problemen met het klantportaal. We werken aan een oplossing en zullen hier updaten.

Lijkt nu weer te werken. Thnx. Ik ga vanaaf de bestelling afronden

Helaas, ik sprak te vroeg. Doet het toch niet. Reply op ticket gestuurd. Hoop dat het snel opgelost is :slight_smile:

Ik heb je ticket gezien, het lijkt op een (vage) bug specifiek met dit product. Lukt het nu wel? Let wel datje de winkelwagen eerst leegt voor je opnieuw probeert.

Het lukt helaas nog steeds niet. Zowel bij Metal | 6 Months [2CX] als bij Metal | 3 Months [2CX] krijg ik steeds foutmeldingen. Het pakket Metal | 1 Month [2CX] laat zich dan weer wel in het winkelwagentje leggen, (deze was leeg ten tijde van bestelling)

Het is gelukt, dank voor de support. superfijn, keep it up :slight_smile:

1 like