Beginners-topic: vragen & discussie

Tegen die tijd verwachten we dat deze zenders wel in het aanbod komen.

Ja, hiervoor heb je een M3U account nodig. En bijvoorbeeld een app als GSE IPTV.

Maar kan ik dan nog via TV kijken? Want om verbinding te maken met een formuler heb ik toch een MAC account nodig? Ik zou graag via mijn TV, telefoon en laptop willen kunnen kijken.

Oké, dus als ik het goed gebruik kan ik met een M3U account kijken via TV, desktop en telefoon?

Zo ja, kan dit ook via meerdere apparaten tegelijkertijd?

Dat klopt.

Meerdere connecties tegelijkertijd vereist een multiroom account. 2CX hebben die in de productnaam staan op het klanten portaal.

Top, bedankt! :grinning:

Ik kan alleen GSE IPTV niet vinden voor windows. Ik zal voornamelijk op TV en via windows willen kijken.

Hallo, zouden jullie nog naar mijn bovenstaande vraag willen kijken?

Zoek eens op het forum naar “Windows”.

De keuze is helaas beperkt op Windows, wellicht even kijken wat er beschikbaar is op Google?

Probeer eens IPTV Smarters Pro: https://www.iptvsmarters.com/#downloads
Deze gebruik ik op mijn Android tablet en werkt perfect. Hier is ook een Windows versie voor beschikbaar.

1 like

Bedankt! Ga ik proberen :slight_smile:

Hoi allemaal,

Geen idee of ik goed zit snap niets van dit forum.

Ik zit nu bij een andere provider en ben op zoek naar een betere provider die alle series met hun originele audio droppen. Wel Nederlandse subs ofcourse.

Dus als blackiptv dit niet ondersteund graag aangeven en stuur me aub een locatie die dit wel doet.

Dus Spaans met Spaanse audio, Koreaans met Koreaanse audio etc.

Groetjes

Je kunt (op het moment) een gratis Lightning test bestellen en zelf kijken of het aanbod naar wens is.

Als VOD het enige is wat belangrijk voor je is, kun je ook onze Plex dienst uitproberen. Hier staat (bijna) alles qua film en TV series, documentaires op met originele taal (en soms ook andere audiosporen).

Hi, I’m trying to buy the formuler-z11-pro-12m-iptv but I just have the option to pay with bitcoin and so and I have no clue how that works. Any change to pay with paypal as a gift? Kind Regards, AndrĂ©

Hello, please do not buy a receiver with us, we do not sell these anymore. I would recommend getting one from bol.com or any other trusted place. We will update our website soon, but to be clear we only sell subscriptions.

Thank you for the fast answer!
That’s a shame, that was such a nice promo :slight_smile:

Hehe, indeed it was, but for us it’s increasing the risk because shipping these completely anonymous is almost impossible due to the use of many external parties
 therefor it was better for us to stop selling them.

1 like

I understand, I could pick it up if it was around Limburg :smiley:

What include the IPTV? Have the Portuguese (Portugal channels) and Netflix?

Thanks

All packages include basic VOD (not specifically Netflix, but some content is also listed on Netflix).

I’d advice Titanium if you care about PT channels. Please order a trial before getting a paid account. We will activate all trials in the upcoming week.