Grapo
19 juli 2022 om 09:29
1
Goedemorgen,
Ik heb sinds een maand een formuler z10 pro Max. Nu loopt sinds 2 weken mijn geluid niet meer synchroon met het beeld. Is er een manier om dit op te lossen? Op deze manier is het helaas onmogelijk om gebruik te maken van jullie diensten. Hoor het graag….
Mvg Graham
Gebeurt dit op specifieke kanalen?
Maak je gebruik van wifi of kabel? Kun je tevens een speedtest.net uitvoeren op hetzelfde netwerk waar je Formuler draait en het resultaat delen?
Grapo
19 juli 2022 om 09:51
3
Het is op alle kanalen, ook vod. Ik maak gebruik van kabel internet. Download is 206 mb en upload 308 mb.
Als het op VOD is, is het geen IPTV probleem, en zal je er ook last van hebben op bijv. YouTube en Netflix?
Gebruik je een soundbar of ander externe audio-output apparaten?
Grapo
19 juli 2022 om 10:02
5
Ik maak geen gebruik van een soundbar of ander extern audio apparaat.
Heb je eens een reboot gedaan? Stekker eruit voor min 10. seconden.
Software updates beschikbaar?
Ik heb niet zo 123 een oplossing en ook de eerste keer dat ik dit probleem hoor.
Ik zit even door dit recente draadje te lezen, het lijkt erop dat het een Z10 probleem is maar ik zie nog niet echt een concrete oplossing.
Mocht ik meer te weten komen, laat ik dat hier weten.
Grapo
20 juli 2022 om 06:43
7
Reboot en updates zijn al gedaan ja. Helaas niet het gewenste resultaat.