Amiko maakt geen verbinding met VOD-portal (kan niet inloggen)

Hey Guys,

Het lukt momenteel niet om in te loggen in het nieuwe VOD Portal.

Via een van jullie collega’s is de URL van het Portal al gecontroleerd, maar de boodschap “Inloggen niet gelukt” blijft terugkomen op mijn Amiko One 5G.

Via de URL in mijn brower (zowel op Safari als op Google Chrome) blijft de melding “Your STB is not supported” verschijnen.

Zouden jullie hier naar willen kijken?

Keep up the good work!

Dank. Kan hier reproduceren op een Amiko A5L.

Wordt vervolgd.

Dit is overigens een standaard test, om te kijken of de Amiko geen verbinding maakt of dat er geen verbinding vanaf je netwerk mogelijk is naar het portal. Als je blauw scherm ziet in je browser na het bezoeken van de Portal URL kan je netwerk dus wel verbinden - dus kun je dat uitsluiten :grinning:.

UPDATE: Portal issue fixed.

Sorry, ik krijg nog altijd de melding: “Inloggen niet gelukt”…

Nog steeds?

Ok nu moet het echt werken. In elk geval bij jou. Voor klanten waar portal niet werkt even een ticket openen met je MAC dan fixen we het even.

Sorry, krijg nog altijd de melding “Inloggen niet gelukt”…

Ja ben op de hoogte van de issue.

MAC portals moeten weer werken.

5 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Amiko inloggen niet gelukt (oplossing: typefout)

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.