Mae
11 januari 2021 om 15:00
1
Hi,
gisteren een 3mnd Platinum abo afgesloten ter vervanging van een platinum classic abo.
Krijg het met het n
ieuwe abo niet aan de praat… Heb mac doorgegeven die bij het vorige abo werkte en gebruikersnaam/password aangepast. Krijg telkens login failed.
Jullie enig idee?
Verplichte overige informatie
Type account : Platinum M3U + MAC
Apparaat : Amiko A6N
Applicatie : MyTV
Type verbinding : Ethernet
Speedtest.net result :
Ervaring IPTV :
Relevante topic(s) : zet link hier
Is het MAC adres geactiveerd? In dat geval mag je user en password leeglaten.
Mae
11 januari 2021 om 15:23
3
Ja, gisteren ticket in worldbilling geopend, mac doorgegeven, zie m ook staan bij services…
1 like
Ik ga er van uit dat middels je ticket het probleem zal worden verholpen door het juiste MAC adres te controleren/activeren.
Mae
12 januari 2021 om 10:47
5
Ja werkt nu
Vreemde is dat bij de bestelling van t abonnement ik deze MAC al doorgegeven had maar het toen dus niet werkte…
Maar goed nu opgelost.
Bedankt!
1 like
system
gesloten
18 januari 2021 om 10:47
6
Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.