Amiko A6N kan niet inloggen

Hi,

gisteren een 3mnd Platinum abo afgesloten ter vervanging van een platinum classic abo.

Krijg het met het n

ieuwe abo niet aan de praat… Heb mac doorgegeven die bij het vorige abo werkte en gebruikersnaam/password aangepast. Krijg telkens login failed.

Jullie enig idee?

Verplichte overige informatie
Type account: Platinum M3U + MAC
Apparaat: Amiko A6N
Applicatie: MyTV
Type verbinding: Ethernet
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:
Relevante topic(s): zet link hier

Is het MAC adres geactiveerd? In dat geval mag je user en password leeglaten.

Ja, gisteren ticket in worldbilling geopend, mac doorgegeven, zie m ook staan bij services…

1 Like

Ik ga er van uit dat middels je ticket het probleem zal worden verholpen door het juiste MAC adres te controleren/activeren.

Ja werkt nu :smiley:
Vreemde is dat bij de bestelling van t abonnement ik deze MAC al doorgegeven had maar het toen dus niet werkte…
Maar goed nu opgelost.
Bedankt!

1 Like

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.