Amiko inloggen niet gelukt (oplossing: typefout)

Ik heb bijna elke handleiding hier geprobeerd, maar krijg inderdaad ook de melding dat inloggen niet lukt. Terwijl ik net een aankoop voor platina heb gekocht.

Hoi @Meriam, klopt je portal URL? Ik zie dat je een Gold trial had en Platinum hebt gekocht (was dat de bedoeling?) dus je portal URL moet wel aangepast worden.

Je mag anders best een foto doorsturen hier, zie graag zelf de URL die je hebt ingevoerd. Graag je MAC adres afschermen of even prive naar @BIPTV toesturen.

Ja dat klopt, de gold trial heb ik niet gebruikt. Alleen de platinum. Ik heb een amiko a6n en bij de portal url voer ik de host in gebruikersnaam en wachtwoord moest ik leeg laten volgens een handeleiding hier. Had niet gewerkt, kreeg melding ( Login Failed). Ik heb toen gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd. Gehele M3U url ingevoerd bij portal url. Alles werkt niet. Ben er sinds gisteren mee bezig

Ik stuur je een PB. Wil graag even een foto zien en het MAC adres controleren.

Probleem is opgelost: Kijk goed naar de portal URL en neem die exact over zoals doorgegeven.

:rotating_light: PS: Deze melding kan ook voorkomen als je apparaat geen internetverbinding heeft! Controleer dit dus goed.

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.