Account wordt niet geactiveerd

Nieuw 3 maanden abbo genomen op 24-05-2024 maar nog steeds geen activeringsmail gekregen. Wel meteen na het bestellen een bevestiging van betaling maar daarna blijft het stil.

This is a payment receipt for Invoice 41063 sent on 24/05/2024

Ik hetzelfde, op 25-05-2024 met btc betaald .
Alle normale emails ontvangen behalve activering. Heb net geantwoord op de ticket dat het niet werkt.
Factuur 41073

Staat deze ook niet onder worldbilling.org account en dan bij diensten ?

Nee ook niet. Ik heb wel de bevestigingsmail dat er betaald is en dat de activeringsgegevens zullen volgen. Ook een ticket aangemaakt op de 25ste over dit probleem maar ook daar geen reactie op.

Mmmmzz vreemd… hopelijk wordt dit snel opgelost.

Inmiddels ook een pm gestuurd naar de moderator. Misschien dat hij het wil bekijken. Ergens tussen wal en schip gevallen vermoed ik dus dan is er wat handwerk nodig. Bij BlackIPTV nog nooit eerder problemen gehad.

Krijg (toevallig?) net de activeringsmail met de excuses voor de late reactie. Ik test hem morgen wel. Hopelijk krijgt Shinto61 hem ook.

Als momenteel nog steeds een account niet afgehandeld is laat dit even weten aub.

Bij mij inmiddels ook actief, wel andere username en wachtwoord maar dat maakt verder niet uit. Het werkt weer :ok_hand:

1 like

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.