78 radiozenders en verder niets

Even vooraf: Alles 3x gecheckt, mu3 url is correct.
Zelf via de diverse tutorials ook alles nagekeken.
MU3 op een minipc
IPTV starters
ethernet kabel verbinding
Speedtest 15 mb
Resultaat: movies en series in orde Live tv 78 nl radio zenders en verder helemaal niets.
Zowel met als zonder vpn getest.

Als ik de mu3 verkeerd heb zou ik ook geen films en series moeten hebben. Noch die paar radiozenders.
Support ticket zegt dat de mu3 in orde is en dat alles moet werken.
Heb ik dus helemaal niets aan en maakt me erg boos. Dus hier maar eens proberen.

Frenk

Kun je met dezelfde M3u link eens testen met een andere app, met voorkeur op een ander apparaat?

GSE IPTV is op vele platformen beschikbaar.

Ik ken de specificaties van je apparaat niet. Maar wat ik denk is dat het geheugen volloopt en hij simpelweg stopt met het laden van de content. VOD staat bovenaan in de M3U file dus dat verklaart waarom je VOD ziet en enkele TV zenders.

geprobeert op mijn mobiel maar daar doet ie helemaal niets. Ook op minipc met short url geprobeert zonder resultaat. Zal GSE IPTV ook eens proberen.

Dan doe je echt iets verkeerd want je moet op z’n minst kunnen inloggen. Wil je er hulp bij zul je specifieker moeten zijn, doet niets, werkt niet is allemaal te vaag om mee te kunnen troubleshooten.

wat wil je dan nog weten support want volgens mij ben ik aardig specifiek in het hoe of wat GSE geeft 0 kanalen en ook hier 3x gecheckt of de mu3 goed is overgenomen.
Op startersiptv logt hij ook in maar heb ik, zoals gemeld wel video’s en series maar op live tv enkel 78 radiozenders.
Ik zou toch ook geen series of movies moeten hebben als ik niet ben ingelogd? Dus dat zou je moeten zeggen dat ik wel degelijk ben ingelogd en dat de m3u goed is ingeklopt.

Ik pak even je link erbij en zal zelf eens inloggen op GSE…

En met het verwachtte resultaat, gewoon de lijst zoals deze moet zijn:

Volg de handleiding stap voor stap en geef aan waar het mis gaat… zoek op het forum op je probleem er is genoeg info beschikbaar.

ja dan weet ik het dus ook niet meer.
Kan je wel bevestigen dat als ik movies en series zie dat ik wel ingelogd ben met de juiste gegevens?

Dat kan ik, je username en pass zie je hier ook altijd terug - mocht je twijfelen.

Nog steeds geen idee waar het nu mis ging maar nu doet hij het wel op een eerder ingeklopte mu3 die eerst fout ging.
Dankjulliewel voor jullie geduld.