Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Formuler ZVG, deze is verbonden met een gigabit LAN verbinding. Ik heb gekozen voor het Gold pakket. Zodra ik de M3U link invul in mytvonline2 kan ik wel voor VOD kiezen en dit werkt ook wel. Maar in het menu ontbreekt de optie Live TV. Een fabrieksreset verhelpt dit probleem helaas niet.
Excuses, ik bedoelde de Formuler GTV. Uiteraard zijn alle updates geĂŻnstalleerd. Hoe kan ik het m3u bestand controleren op VOD en Live TV?
Het m3u bestand kan ik ook niet inladen in mytvonline, als ik dat bestand op een stick zet en op het mapje naast de adresregel klik krijg ik de melding dat er geen m3u map is aangetroffen op de USB stick. Ik heb dit zowel in FAT32 als NTFS geprobeerd, terwijl het m3u bestand weldegelijk op de USB stick staat.
Ik heb ook geprobeerd om in te loggen via het portaal, maar krijg dan een error 7.
Zou beginnen met fabrieksherstel. Dat is een ander probleem dan @Dave heeft dus een eigen topic openen en eerst even de zoekfunctie gebruiken. Bedankt voor je begrip.