3. Ik heb mijn bestelling ontvangen, en nu?

Je hebt je account gegevens ontvangen en deze is geactiveerd, hoe ga je nu verder?

Controleer altijd je email (en SPAM box), je vindt daar een email met een details van je account of het portal. Ik ontvang geen email berichten na mijn bestelling, wat nu?

  • M3U klanten gebruiken de M3U link die je hebt ontvangen. Op een Formuler of andere STB box, log je in middels Xtream API. In de sectie Tutorials (of m3u) vind je beschikbare handleidingen voor jouw app, hier staat precies hoe je hier mee aan de slag kunt gaan. Loop je tegen problemen aan? Open een topic in Support.
  • MAC klanten (niet relevant voor Lightning klanten): Zorg dat je geen typfouten maakt in de Portal URL, stel je box in volgens de juiste handleiding. Als je een activerings mail hebt ontvangen, zou je verbinding moeten kunnen maken. Lukt dit niet? Voer de stappen in dit artikel uit.
    [/details]

Let op: in sommige gevallen wordt de automatische activering niet juist uitgevoerd. Ben je er zeker van dat alles aan jouw kant in orde is? Open even een ticket en we kijken graag naar je account.

Op zoek naar onze portals? Klik hier.

Ga verder: Hoe kan ik mijn account verlengen?

2 likes