Controleer je SPAM inbox, mails komen hier vaak in terecht.
Klik hier om in de client area alle mails te bekijken die naar jouw mailadres zijn verzonden. Je kunt ook je mailadres controleren in de cliënt area.
Klik hier om in de client area alle mails te bekijken die naar jouw mailadres zijn verzonden. Je kunt ook je mailadres controleren in de cliënt area.
Geachte heer/mevr.
Mijn volgende verloopdatum is hetzelfde als de registratie datum.
Klopt dat? Is het daarom dat ik geen activerings mail ontvang
Voor zover ik kan zien heb je deze gewoon ontvangen.
Geachte heer, mevr.
Ik ontvang nog steeds geen email met de mu link. Nadat de betaling is geaccordeerd door worldbilling. (betaling inmiddels 2 weken geleden)
Ook in mijn spambox niet.
Ik heb deze bestelling ook in juni 2020 gedaan, toen ontving ik wel de link via mail.
Met vr. gr.
J.Kraus
Ik heb betaald voor abonnement. Maar geen activatiemail gekregen. Kan het ook niet terug vinden in correspondentie of inbox.
Wie kan me helpen?