Volledige zenderlijst?

Excuses als dit niet in het goede subforum staat, maar ik ben op zoek naar een volledige zenderlijst van de beide aangeboden pakketten.

Ik zie alleen landen in het overzicht, maar het zou enorm fijn zijn om een complete lijst (txt file bijv) te hebben zodat ik echt een goede vergelijking kan maken. Vooral mijn partner wil een aantal specifieke kanalen zoals Astro (RugbyPass) kunnen bekijken. Ik kan nu niet zien of deze überhaupt in één van de pakketten beschikbaar is.

Is dit ergens te vinden?

We hebben helaas geen volledige lijst online staan, deze is enkel in te zien tijdens een trial.

Centraal Request-Topic [Platinum/Gold] - hier kun je verzoeken kwijt, mocht een zender niet aanwezig zijn.

Dank je voor de reactie. Is het wel mogelijk aan te geven bij welk van de twee pakketten de bovengenoemde zender zit? Ik wil een trial aanvragen voor Gold maar als deze zender alleen in Platinum zit heeft dat weinig zin.

Wij willen IPTV voor bepaalde zenders en ik vind het zonde om een trial af te sluiten op de gok of de betreffende zender erbij zit. :wink:

Voor zover ik zie vind ik niets genaamd Astro. Ik weet ook niet bij welk land deze zender hoort. Een officiële website/TV gids is ook handig zodat we zeker kunnen zijn dat we de juiste zender plaatsen.

Ik weet niet precies onder welk land het valt maar het staat vaak bij Internationale sportzenders onder Astro: Rugby Pass TV. Dit is de website; https://www.rugbypass.com/

Dank je voor je tijd zover!

@BlackIPTV ik was benieuwd of je al meer informatie hebt? Hoor het heel graag. :blush: