Trial geen sport?

Ik heb een trial, zie geen sports beetje jammer dat ik dit niet kan testen ben benieuwd naar de kwaliteit daarvan. Heb ook een plex vod trial. Werkt goed, maar wel beetje prijzig. Wil ik beide dan ben je 180 euro per jaar kwijt. Misschien maar met maand beginnen?

Als je sport wil testen is een enige optie beginnen met een maand inderdaad. Kan je zeggen dat het prima is en er weinig klachten zijn van onze klanten.

Heb inmiddels maand abo. Ziet er idd goed uit sport vooral de hbr kanalen. Had trouwens niet door dat er nog gewoon een vod service is bij Lightning. Klopt het dat de kwaliteit van de films via plex hoger is? Voorlopig houd ik het bij Vod (budgettaire keuze)

Ah, ook die zit niet in de trial (wordt wel eens “gestolen”…)

Plex biedt de mogelijkheid om zonder compressie af te spelen (Plex: eerste keer instellen) en de server biedt vanaf Plex max ruimte voor maximaal 100 gebruikers, we hoeven hier dus niet op te “besparen”. IPTV VOD heeft ook degelijk beeld, 720/1080p maar wellicht ziet het er bij Plex net iets beter uit.

Het verschil is best groot op een 50 inch 4k TV. Zit toch te overwegen 7.50/mnd te nemen voor plex. Kwaliteit en scherp beeld heb ik wat voor over.

Hi Tecko, versta ik juist dat er geen sport in de trial van lightning is maar wel als je het abo neemt?
Zit er ook de belgische voetbal in? Had het getest en gezien dat het niet bijzat en ben daarom niet naar lightning overgestapt.
Alvast bedankt!

Dit zit er inderdaad in, maar niet bij de trials.