Ticket openen is niet mogelijk

Beste lezer, bij mij werkt Thunder niet samen met Nordvpn? Gaarne mij url aanmelden dat ik een VPN gebruik?

met vr.gr.

Stat

Toegevoegd door staff voor context:
Een ticket openen geeft deze error:

Thunder lijst laadt wel, maar ik krijg geen beeld - uw antwoord is hier te vinden.

Ik kan geen ticket aanmaken bij worldbilling, krijg continu foutmelding dat ik iets net heb ingevuld??

Kun je specifieker zijn?

Ik wil proxy beveiling uitzetten voor mijn account om met VPN te kijken??

Je dient echt een ticket te openen. Even goed lezen en invullen wat er gevraagd wordt?

Jullie maken er wel een zoektocht van, waar moet ik nou een ticket openen??? Bij worldbilling of hier om proxy beveiliging uit te schaklene om met VPN te kijken???

Als je bij ons hebt besteld, heb je een al worldbilling account, alles omtrent je IPTV accounts regel je via worldbilling in tickets > Hoe open je een ticket? onderaan dit topic vind je een rechtstreekse link om een ticket te openen. Het heeft als simpele reden dat we voor klanten alle communicatie overzichtelijk willen houden als het gerelateerd is aan persoonlijke/account zaken.

Hier op het forum delen we tips, kennis en informatie en kun je bekende problemen opzoeken of vragen stellen als iets niet lukt, en storingen melden. In de meeste gevallen kunnen we het probleem via het forum oplossen. Is er persoonlijke hulp nodig waarbij je account gegevens benodigd zijn, wordt je doorverwezen om een ticket te openen.

Bij worldbilling krijg geen ticket geopend? Daar krijg ik een foutmelding, dat ik niet alles heb ingevuld! Hier op forum ook al een ticket ingediend? Hoe kan ik nu met VPN kijken?

Wees hier dan eens meer specifiek over? Er zijn al meerdere tickets voor jou geopend dus ik weet dat er niets mis is met de tickets. Misschien mis je inderdaad een belangrijk veld? Maar als je niet specifiek bent over de foutmelding kan ik je ook niet verder helpen…

Ik heb nu maar billing account aangevinkt en dat lukt het wel? Vreemd?

1 like

Dat lijkt mij een duidelijke error - dit is om men er bewust van de maken dat er geen tickets geopend worden die op het forum thuis horen :grinning:

De oplossing:

Omdat in deze categorie we al weten dat het over een account gaat, zit je altijd op de juiste plek en is die extra check niet nodig…

Je ticket is opgepakt, zal dit topic sluiten omdat het voor het ticket-probleem een duidelijke oplossing bevat.

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.