Problemen met volgorde, EPG & VOD

Er wordt naar gekeken.
Echter heb ik zelf ook geen feedback meer gehad over de stand van zaken, of ze de fout al gevonden hebben en of wanneer de update uitgerold gaat worden.

Vod en epg weten ze van in ieder geval.

Dit zijn problemen voor de panel ontwikkelaars, een update heb ik nog niet maar we hopen uiteraard z.s.m. Het belangrijkste is dat we geen significante bufferklachten hebben met dit panel, uitzonderingen daar gelaten. Dus het is voor ons de pijnpunten waard want stabiel beeld is prioriteit nummer 1.

4 likes

Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet zo stabiel. Het is best lang geleden dat ik zonder problemen heb kunnen kijken. Nu liggen er ook weer een aantal kanalen uit op 2K en H265. 4K is geen alternatief want die stottert enorm. Het is elke keer weer een verrassing wat er wel en niet werkt.
Sorry, ik wil niet negatief zijn en ik waardeer alle inspanningen maar het is al zo lang niet stabiel dat ik me begin af te vragen of het ooit nog gaat gebeuren.

EPG en VOD werken nog steeds niet op Formuler .Dit duurt te lang .

Nu wel op de NL kanalen.
Echter wat ik snel even zag was de epg van sbs6 niet klopt.
Dit is van een voetbal zender

Helemaal mee eens, begin onderhand knap chagrijnig te worden van alle verstoringen. Zeker op de VOD en series. Leek de goede kant op te gaan, maar nee laten we weer eens een nieuw panel introduceren en hop: weer weken lang gezijk. Ik begrijp heus dat BIPtv geen “Ziggo” team heeft dat het on the fly kan oplossen, maar dit begint wel heel erg amateuristisch te worden en daar zijn de prijzen dan niet mee in verhouding.

Hier doet niets het de hele ochtend al niet

Nog altijd niets te ontvangen

Ik kijk gewoon hier via macportal op mijn Formuler box en het werkt gewoon.
Ik begrijp niet dat vele zoveel problemen er mee hebben.

Vreemde situatie GSE Smart IPTV:

• Kijken via M3U via Remote Playlists levert “Empty Playlist”. Een gedownloade .m3u-file is ook daadwerkelijk leeg.
  • Kijken via Xtream Code API ziet Live + Movie en die werken ook daadwerkelijk. Series worden wel uitgelijst, maar bevatten allemaal 0 episodes.
  • Kijken via link van Xtream Editor via Remote Playlists kan, maar alleen Live en Movie, géén Series.

Verschillende settings in Xtream Editor:

• XC1 en XC2 beiden uit: Live + Movie, geen Series.
  • XC1 aan, XC2 uit: NIETS.
  • XC1 uit, XC2 aan: Live + Movie, geen Series.
  • XC1 en XC2 beiden aan: NIETS.

Wat dus vreemd is:

1. Alle Series zijn verdwenen;
  2. M3U is helemaal leeg.

Series staan onder VOD bij XTREAM Codes API.
De tab TV Series stond volgens mij altijd al leeg.

Inderdaad, ik kan dit reproduceren. Maar dit maakt het alleen nog vreemder: De M3U is en blijft leeg, de Xtream Codes API ziet Series als Movies, Xtream Editor (Xeev) ziet helemáál geen Series, en dat laatste geldt ook voor IPTV Smarters op iOS.
Ik raak langzaam de kluts een beetje kwijt… en ik had het net zo netjes voor elkaar…

Altijd wachten totdat een provider 100% werkt en dan pas zenders sorteren en of als favoriet instellen

Ik kreeg donderdag ochtend bericht dat de EPG zou moeten werken.
Ik kijk op mijn formuler box via mytvonline heb het portal herladen en ook de EPG lijst en als ik opnieuw de app start en hij laad de lijst in staat er wel EPG list loaded succesvol maar ik heb tot op heden nergens EPG . En dit is sinds de update
Heeft iemand nog problemen .
Of is het nodig om volledig het portal te wissen en opnieuw in te geven ?

Het ingeven via de afstandsbediening is vrij langdurig kunnen jullie tips geven hoe dit sneller kan ?

Egp werkte even.
Maar is stop gezet omdat iedereen epg tegelijkertijd laadt. En daar had de server zelf problemen mee.

nog altijd geen epg op alle kanalen bij formuler8,zelfs terug in fabrieksinstelling gezet,kan ik nog iets anders doen of moet er gewacht worden; (kreeg ook mail dat het terug geaktiveerd is,maar het werkt nog niet) vod via de cortingscode werkt perfekt sedert 13februari.

Werkt vanaf ons niet, zodra het werkt hoef je niks te doen op de Z8 anders dan het portal herladen. Geduld nog dus :grinning:.

Beste BlackIPTV team,

Geen idee in hoe verre dit allemaal al gemeld is maar na het instellen van het VOD panel wilde ik een beetje bladeren ik zie dat alle series per aflevering in de films categorie zijn gezet en mis ook heel wat plaatjes bij de films of series.

Mocht hier nog aan gewerkt worden heb ik niets gezegd, en anders heb ik het in ieder geval aan jullie gemeld! Hieronder plaatje van hoe het er uitziet als ik bijvoorbeeld suits in type in vod. Ipv de serie krijg ik alle losse afleveringen.

Wel fijn dat ze er tussen staan en ik kan kijken, alleen niet overzichtelijk helaas.

Vreemd. Doet TiviMate hetzelfde als je daar de M3U inlaadt?

Hoi,

Ik heb ook een m3u vod acount en via mijn ipad via GSE zie ik dit ook.
De vraag is hoe het er eigenlijk zou uit moeten zien.
Ik zie nergens een aanduiding serie of film.
Alleen zo als hieronder

Grtz