Problemen met volgorde, EPG & VOD

Bij GSE weet ik dat je hem sowieso het best kunt openen via Xtream API: image

Ja, klopt

Maar nu valt me dus wel op dat bij suits seizoen 1-6 leeg zijn
Enig idee hoe dat komt?

Grtz

Is inmiddels compleet als het goed is.

De series staan er in MyTVOnline 2 nog niet op zoals hoort. Ik denk dat ze verkeerd zijn geupload. De hele TV Serie tabblad lijkt te missen. Normaal zie je onder VOD ook TV Series staan. Nu moet ik naar VOD en daarna staan losse afleveringen ertussen als films. Ik kan dus niet bladeren door series of seizoenen zonder deze in te typen. En als anderen ook op de iPad dit ervaren denk ik dat deze misschien verkeerd zijn getagd of geupload. Anyway, ik wilde het jullie even doorgeven. Hoop dat het niet te lastig zal zijn aan jullie kant dit op te lossen.

Verder fijn dat er Koreaanse kanalen en andere landen zijn toegevoegd en het herordenen van alle categorieën. Ziet er beter uit allemaal!

We gebruiken het zelfde panel voor VOD als voorheen. Series staan goed, dit komt denk ik door het inladen van M3U in MTO2. Daarom ben ik benieuwd wat TiviMate met de link doet. GSE IPTV zet namelijk wel de series zoals ze horen onder het Series kopje. Daarom vrees ik dat er niet veel aan te doen is van onze kant maar dat MTO2 de link niet juist verwerkt.

Laat even weten hoe TiviMate met de link omgaat.

Inderdaad veel nieuwe landen toegevoegd :+1:

Ik dacht ik vraag het even aan het Formuler team. Zij zeggen dit. Wat houd ren XC API login in? Misschien dat dat het fixt. Of dat jullie bij enkele gevallen de mac adres koppelen aan de VOD panel ipv de live kanaal. Ik heb namelijk liever dat ik de TV series tabblad kan zien rechtstreeks met de mac Portal login methode en dan via de M3u mijn live kanalen bekijk.

Googlen op XC API + MYTVONLINE levert op:

MYTVOnline Xtreme Codes Api Setup:

Xtreme Codes Api Setup is almost same like Portal, the only difference is you don’t need to register MAC/ID but you have to insert login data (username and password). Provider gives you directly this data or it is shown in Dashboard from your subscription. Let`s assume provider give you data for example: “http://xtremec.com:1111” or “http://xtremec.com”, username:11111 and password:22222.

Portal Nickname (example): XC_A
Portal URL:http://xtremec.com:1111
Is the login required?: yes, please activate.
Username: 11111
Password: 22222

De reden dat wij geen MAC en M3U beide uitgeven is omdat we dan simpelweg 2 connecties uitgeven en dat is niet de bedoeling.

1 like

Hoi @Nimac91,

Dat werkt perfect zoals het team dit beschreven heeft.

Dus gewoon toevoegen als nieuw portal en invullen :cowboy_hat_face:

Grtz

1 like

Oke gek genoeg werkt het inderdaad wel als ik hem als portal toevoeg ipv m3u playlist. Maar wat het vervelend maakt is dit.

Als M3U playlist kun je zowel een live tv url als aparte VOD url in 1 playlist doen waardoor je met 2 linkjes alsnog alles te zien krijgt. Dus dan hoef je niet steeds van portal te switchen voor live en vod. Maar dan pakt ie de TV Series tabblad niet.

En als portal doet ie dat wel maar kun je weer geen 2e linkje koppelen waardoor je er maar eentje kan kiezen dus alleen maar vod of alleen maar live kanalen. Het duurt elke keer veel te lang om te switchen en het is niet gebruiksvriendelijk. Ik snap niet waarom die M3U niet gewoon automatische ook de tv series pakt maar bij portal wel. En waarom ze bij portal geen aparte url voor VOD beschikbaar hebben.

Nu moet ik steeds wisselen.

probeer met de kortingscode vod2020 na een maand terug aan te melden bij geregistreerde worldbilling maar krijg een rood kruisje naast de ingevulde code ,wat moet ik doen?

Die code zou moeten werken als je een actieve service in worldbilling hebt.

Twee aandachtspunten vanwege beperkingen in het systeem:

  • Kies een andere username als je oude VOD account nog niet op terminated staat.
  • Voor MAC accounts geldt hetzelfde, als die nog niet terminated is kun je je VOD met MAC activering nog niet bestellen. Wacht tot je VOD pakket op terminated staat of open een ticket om je MAC vrij te maken.

Net een support ticket geopend: vreemde is dat ik wel een world billing account heb maar daar staan géén services (?!). Ik kan dus ook geen VOD-verlenging aanvragen. Live TV doet het gewoon wél. Heb ik een split personality in de administratie? :wink:
Groetjes, Bart.

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: EPG Offset in TiviMate aanpassen