Opensubtitles vraag

Open subtitles werkt sinds 01-01-2024 met een (betaald) vip lidmaatschap. En volgens mij is alleen deze “geïntegreerd” in de formuler 11 en 8 die ik heb. Hoe omzeil ik dit? Of abbo nemen?

Dus dat is het probleem!!!
Kan al een tijdje geen ondertitels afspelen, wel downloaden en maar als ik deze wil starten blijft ie steken.

Via de Formuler niet te omzeilen, je moet echt een betaald account nemen.

Voor VOD kijkers via Emby loopt het via ons, maar op apparaten als Formuler moet je inderdaad zelf een account invullen (verwacht ook dat er een update klaar zou staan/nog aan moet komen met de nodige update).

Let erop dat je dit via opensubtitles.com doet en niet .org, kan zo even niet zien wat het kost maar het volgens mij niet een heel groot bedrag per jaar…

Het probleem is bekend bij Formuler en er zou eerdaags een update moeten komen. Geen idee wanneer precies.

1 like

Antwoord van opensubs is:

“You did nothing wrong. Your Formuler hardware developers are late with updating their add-on software”

Mogelijk komt er een update en wordt het verholpen.

2 likes

Is hier nog nieuws van? Het issue blijft aanwezig. Ik lees hier 'let op dat je dit via opensubtitles.com doet en niet via .org maar volgens mij is dit hetzelfde? Iemand die intussen een abo genomen heeft? En werkt het?

Vandaag update gedraaid. Subs werken weer als vanouds, whoop whoop

1 like

Heb je hiervoor een betaald opensubs account nodig of werkt het out of the box?

Ik heb mijn account “geïmporteerd” van .org naar .com. Inloggen en bij mij pakte formuler het toen meteen op.

1 like

De update werkt idd voor mytvonline3. Geen betaalde account bij opensubs nodig zoals eerder werd gesuggereerd.
Het is nou wachten op een update voor andere boxen die de 2e versie van mytvonline draaien

1 like