Ondertiteling met VOD op Formuler (MyTVOnline)

Hallo Vampier,dank voor de uitleg,heb alles al geprobeerd,echter geen succes.Ik vind nergens waar ik regio kan instellen,echt al alle knopjes gedrukt.

Rode knop werkt wel bij vod en of series on demand.

Rode knop indrukken en snel pijltje naar beneden naar subtitle en indien er ondertitels beschikbaar zijn komen ze te voorschijn in de subtitle tab

1 like

Hier werkt de rode knop niet op mijn Z8 maar dat terzijde ik post wat foto’s

afbeelding afbeelding

Dat regio en nu voor ondertitels
afbeelding afbeelding

2 likes

Werkt niet bij mij.In instellingen geweest alles staat op Nederlands.Als ik tijdens de film eender welk knopje indruk krijg ik altijd de pauze knop te zien.Wat ik op de foto’s zie heb ik helemaal niet.Moet ik mss eerst iets downloaden?In ieder geval toch bedankt voor de moeite aan de moderators!Als ik het niet werkende krijg dan is het maar zo.

Kan het zijn dat diegene die geen subs kunnen aanzetten via de rode knop op de remote een andere player gebruiken?

De eerder geplaatste video zou voor iedereen moeten werken. Subs zitten in de VOD en kunnen altijd geselecteerd worden als deze beschikbaar zijn.

In MTO instellingen kun je volgens mij een VOD player selecteren. Ik heb geen Z8 bij de hand exacte instructies te plaatsen. Misschien dat iemand anders weet wat ik bedoel.

Ok Marcus.Die tip over de player heeft het hem gedaan.Met de originele player werkt het dus niet.Heb VLC gedownload en heb nu toch ondertitels.Nu maar hopen dat het blijft werken en op alle films.Nogmaals mijn dank aan iedereen!!

Toch raar dat dat niet werkt. Is de Formuler up to date?

Jawel,up to date.Versie van 7/11/19 1.4.46

Misschien met de beta van december?

Beta staat er nu op,Blijft hetzelfde,geen ondertiteling met originele player.Wel met de VLC IPTV player.

1 like

werkt niet ,
zal iets anders moeten proberen
met VLC misschien zoals ik hier verder heb gelezen??
hoe moet ik dat downloaden en installeren ???

via market of google play store

Hallo,
Ook ik kon met geen mogelijkheid ondertiteling selecteren. Dit is nu inderdaad mogelijk met de VLC media player uit de Market store.

Ik heb echter wel bij een een aantal films, zoals Rocket Man, Spiderman: Far from home en The Irish Man dat het in het Turks is nagesynchroniseerd! Ik kan dan wel bij zojuist genoemde films voor Nederlandse ondertiteling kiezen.

Is dit een probleem wat nog gefixed moet worden?

De audiobron is ook aan te passen, net als de ondertitelbron.

Het probleem schijnt bekend te zijn want van meerdere kanten komen meldingen binnen. Lijkt dat dit enkel op de Z8 is? We denken aan een softwareprobleem gezien de subs op andere apps wel werken.

1 like

Thanks voor de tip! Heb de audiobron aangepast en het is nu in het Engels.

1 like

als ik VLC geinstalleerd heb moet ik dan nog iets doen of werkt vlc direkt

Ja, in de MyTVOnline app instellingen de VOD player aanpassen naar VLC.

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: GSE IPTV Topic

Nog geen problemen op de formuler one vod en series, gebruik oude player, subs/audio even via de rode knop afstandbediening opgelost.

1 like

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.