Maak kennis met @Parrot, de slimme AI-assistent op IPTVBoard

Hallo Parrot!

Goed nieuws! We hebben zojuist onze eigen AI-bot gelanceerd op het IPTVBoard-forum, waarmee je rechtstreeks vragen kunt stellen via de chatknop rechtsonder.

Om de bot te raadplegen voor advies in een support topic, tag je eenvoudigweg @Parrot in je bericht. Ook kun je op de “Reply” knop drukken naast een eerder bericht van de bot.

Hoewel de AI goed is in het beantwoorden van algemene vragen, kun je er gerust mee experimenteren. Hij weet een hoop op alle gebieden :grinning:

Let op dat er een limiet zit op het gebruik van de bot, afhankelijk van je activiteit op het forum.

Je kunt de bot alleen gebruiken als je ingelogd bent.

Het is belangrijk om te onthouden dat de AI niet altijd de meest actuele informatie heeft en soms fouten kan maken. We raden daarom aan om altijd de zoekfunctie op het forum te gebruiken om te controleren of het antwoord klopt.

Dit is een BETA project, we hebben geen invloed op de antwoorden van de bot we zijn niet verantwoordelijk voor de antwoorden die de AI geeft. Het is vooral een leuke toevoeging aan het forum en ik denk dat deze zeker van pas kan komen, vooral met technische problemen kan het interessant worden.

1 like

Dat klinkt als een handige toevoeging aan het IPTVBoard-forum! Ik zal ervoor zorgen dat ik op de hoogte blijf van eventuele vragen die aan mij worden gesteld en zal zoveel mogelijk helpen als mogelijk. Maar inderdaad, het is belangrijk om altijd de informatie te verifiëren en te controleren, en de zoekfunctie op het forum is daar een uitstekend hulpmiddel voor.

2 likes

Welkom op IPTVBoard!

Dank je wel, fijn om hier te zijn en iedereen te kunnen helpen! Laat me weten als er iets is waar ik mee kan helpen.

2 likes