M3U link werkt niet & geen reactie op ticket

Heb een trial aangevraagd voor lightning. 3mu laad niet. Xstream login werkt niet. Support ticket aangemaakt word niet op gereageerd. Geen goede start.

Ik denk niet dat je, zonder de dienst getest te hebben, een review moet plaatsen - je weet inhoudelijk helemaal niets over Lightning, en deze “review” lijkt meer op een kreet van ongeduld.

  • Je ticket is net 6 uur oud, wij geven aan uiterlijk binnen 48 uur te reageren - ik snap niet waarom je na 6 uur al de drang hebt om een negatieve review te plaatsen.
  • Tevens is er inmiddels gereageerd op je ticket.

Ik verplaats dit daarom naar een regulier support topic.

Binnen 48 uur op een 24 uur trial. Is geen negatieve comment alleen een observatie en ervaring. Heb wel ervaring met iptv en was aan het rond kijken of er alternatieven voor erbij zijn zo kwam ik op dit forum.

Het kan gebeuren dat een trial pending blijft staan voor activatie, de duur van de trial heeft hier totaal geen relatie met de response time van ons.

In 99% van de gevallen is er geen ticket interactie voor een trial. Mocht er een edge-case zijn waar dit wel het geval is, en wij na verloop van de trial reageren, ontvangt de klant gewoon een nieuwe trial.

Al met al, is dit probleem opgelost want ik zie dat je bent ingelogd. Conclusie: voortaan even iets beter zelf opletten alvorens je aan de deur komt kloppen met klachten en ongeduld.

Probleem hier was een typfout in de username van het M3u account - meerdere oplossingen en zelf-test-mogelijkheden beschreven in onderstaand FAQ artikel:

Ik kan geen iptv kijken: netwerk aangesloten, verbinding maken met portaal 1 Alles OK. En blijft dan hangen

Heb hier wat meer info nodig om een antwoord te kunnen geven. Graag even een eigen topic openen in #support en zoveel mogelijk achtergrond info met ons delen.

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.