Komen er op Thunder nog nieuwe films na 7 december?

Wellicht ben ik wat jeugdig enthousiast, maar ik zie al geruime tijd op Thunder geen nieuwe films meer binnenkomen, eigenlijk vanaf 7 december al niet.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon verwend ben. :wink:
Maar iedere keer als nieuwste film die Leprechauns hoofden is ook net niks.

Nieuwe series komen er wel af en toe binnen, maar ook niet meer de regelmaat die ik gewend ben.

Uiteraard vernieuw ik regelmatig de inhoud, als dat al niet automatisch gebeurd.
Hoor het ook van anderen om mij heen die ook Thunder hebben, maar wellicht doen wij aan onze kant allemaal iets niet goed, of zijn we allemaal verwend. Of heeft het Thunder team wel een erg lang Kerstreces :smiley:

Als ik gewoon te ongeduldig ben ook goed, hopelijk is dit net zo’n situatie dat je met je auto naar de garage gaat… Zodra ik hier op ‘Topic maken’ druk dan komen er nieuwe films :wink:

1 like

Bedankt voor jouw bericht. Ik had exact hetzelfde en dacht dat het een probleem bij mij was. heb enkele malen tivimate opnieuw geïnstalleerd maar steeds dezelfde vod aanbod. Ik wilde even wachten tot na de feestdagen alvorens een bericht hier te plaatsen.
Maar gelukkig ben ik niet de enige die dat op viel.
We zullen even geduld moeten hebben.

2 likes

Kom hierop terug zodra ik meer weet!

2 likes

OFF TOPIC Rustig aan. Ik moet nog ongeveer 12.000 films bekijken :joy:

1 like

Had jij ondertussen al een aanvulling gekregen?
Ik nog steeds niks. zit nog altijd tegen het hoofd van woopy goldberg te kijken met een film uit 1999 die als laatste bij mij is toegevoegd.

Als extra informatie voor de administrators hier.
Bij mij is het ook begin december begonnen en wel met de film van Lucky van viaplay over het leven van Bernie Ecclestone. Deze film werdt toegevoegd echter deze film kon niet afgespeeld worden. starte niet, zonder melding.
Na enkele weken is deze film ook weer verwijderd en staat er ook nu nog steeds niet in de lijst.

Ik weet dat ik nog films genoeg heb te zien, maar mis toch wel de nieuwste en vooral ook de series, die worden ook niet bijgewerkt.
Ik heb al diverse malen mijn account opnieuw ingeladen, maar zonder resultaat.
wat kan ik nog meer proberen. Ik gebruik tvmate en IPTV Smarters

Dank

1 like

Hier ben ik ook wel benieuwd naar @BlackIPTV

1 like

Had te horen gekregen dat het niet al te lang zal duren voor nieuwe content wordt geplaatst!

2 likes

@guidohaesen hier zijn weer nieuwe titels geupload :+1:

Dankjewel voor de terugkoppeling @BlackIPTV

Ja ik zie dat ze nu ook bij mij bijgewerkt worden.
Gelukkig.
Team @BlackIPTV hartelijk dank.

1 like

Yepper, hier kwamen ze 17 en 18 januari ook weer los. :+1:

Dank je wel weer @BlackIPTV

2 likes

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.