IPTV ontvanger aanschaffen?

Goedendag,

Sinds een tijdje maak ik gebruik van de app SSIPTV en GSEIPTV op mijn android tv alleen valt toch vaak de verbinding weg. Heeft het nut om bijvoorbeeld de QSmarter QS7 aan te schaffen en te gaan kijken via dat of maakt dat geen verschil?

Excuus als ik in het verkeerde topic zit!

Momenteel krijgen we relatief veel buffer klachten in verhouding met vorige maanden, dus ik wil niet direct zeggen dat een box het probleem oplost. Het geheugen op een Android TV kan wel snel vol raken, afhankelijk van het type TV.

Voor je een box aanschaft kun je misschien met GSE op je smartphone of bijv. een iPad testen?

Probeer het dan ook indien mogelijk op je mobiel netwerk. Als alle resultaten negatief zijn kun je stellen dat de oorzaak niet bij je Android TV ligt. In dit geval raden wij aan de storing te melden: Storing: waar te melden? Op deze manier weten wij wanneer er problemen optreden - en kunnen we dit evt oplossen, de ene keer sneller dan de andere keer. Ook voor ons is de oplossing niet altijd voor de handliggend (hoe simpel dit ook lijkt, vanuit eindgebruiker-perspectief).

Zelf gebruik ik een tv ontvanger van Formuler. Geen spijt van. De storingen die er af en toe zijn worden denk ik niet veroorzaakt door het kastje. Ik heb juist vaker problemen en foutmeldingen als ik kijk via GSE.

1 like