Geen EPG op portal

Sinds gisteren abbo, maar ik heb geen epg op de portal. Is hier een speciale instelling voor ?

Vraag is toevallig eerder langsgekomen:

Oké bedankt.

1 like

Willen jullie dan ook de Turkse zenders voorzien van EPG?? Met name op normale zenders op nieuws zenders en op docu zenders zal erg fijn zijn!!!

Nog steeds geen EPG ?

De EPG link werkt (nog) niet.

Dat kan goed kloppen.

De EPG server zou klaar zijn met onderhoud sinds ongeveer 24 januari.

Het is aan het team nu om de EPG toe te voegen.
Wanneer heb ik nog niets van gehoord/gelezen.

Ook bij mij al een hele tijd geen epg en daardoor kijk ik tv via andere wegen dan biptv, jammer kijk nog maar sporadisch naar biptv ivm de vele issues sinds september, voor die tijd was het klasse. Vaak freezes op 4K , maar kan wel aan het melden blijven. Ik weet dat het allemaal hobby werk is maar na bijna een half jaar word ik er wel zat van. Hoop dat alles snel opgelost word en ik weer fulltime via jullie kan genieten van zenders, series en films.

Inmiddels 3 weken verder (17-2), wat is de stand van zaken betreffende de epg, zag paar dagen terug dat het werkte, nu weer niks, is denk ik toch voor veel gebruikers erg belangrijk dat epg werkt.

EPG maakt geen verbinding in het panel. Had inderdaad verwacht dat het zou werken na maintenance, helaas nog wat aandacht nodig vanuit het panel team. Bedankt voor jullie geduld.

1 like