Formuler Z10 Pro Max en Netflix (werkt niet)

Kan met market Netflix opZ10 installeren, maar het werkt niet. Ik heb een abbo op Netflix en een iptv provider die ook netflix content heeft tussen alle andere aanbod.
Daar zag ik via MTO2 de serie “enemy public”, 2 seizoenen ieder tien delen. Ik kan de serie verder kijken via een chromecast, casting naar de TV. De Netflix daar noemt het een miniserie, 1 seizoen van 6 afleveringen. Maar deel 1 (S1:A1) gaat precies verder waar seizoen 2 via MTO2 op de Z10 ophield aan het einde laatste deel.
Liefst gebruik ik de chromecast niet meer. Ik heb wel een iptv provider die te veel bied voor weinig geld, en voor Netflix via Z10 ben ik daar op aangewezen. Ik zie dat niet als een probleem omdat ik een Netflix abonnement heb, naast HBO, Film1 en nog andere zoals o.a. NLziet, betaalde Youtube, enz…
Wat maakt dat Netflix via chromecast andere content heeft dan Netflix MTO2(Z10)?
Nogmaals, de market Netflix app op Z10 doet het niet (meer), blijkbaar bij niemand.
Zou het op de Z11 wel werken? (Wisselen naar USA VPN server hielp ook niet).

Formuler en Netflix werken niet met elkaar samen heeft te maken met dat de formuler geen toestemming heeft van Netflix

  1. Compatibiliteit: De Formuler Z10 kan mogelijk niet volledig compatibel zijn met de Netflix Android-app vanwege verschillende hardware- en softwarevereisten die Netflix stelt. Dit kan leiden tot problemen bij het laden of afspelen van content.
  2. App-versie: Controleer of u de nieuwste versie van de Netflix-app op uw Formuler Z10 heeft geïnstalleerd. Oudere app-versies kunnen mogelijk problemen veroorzaken.
  3. Firmware-updates: Zorg ervoor dat uw Formuler Z10 de nieuwste firmware-updates heeft geïnstalleerd. Soms kunnen firmware-updates compatibiliteitsproblemen oplossen.
  4. Regionale beperkingen: Netflix-inhoud kan regionaal beperkt zijn. Het kan zijn dat de Netflix-app op de Formuler Z10 niet werkt als gevolg van geografische beperkingen.
  5. Netwerkproblemen: Als uw internetverbinding niet stabiel is, kan dit leiden tot problemen bij het streamen van Netflix-inhoud. Zorg ervoor dat uw internetverbinding betrouwbaar is.
  6. Apparaatprestaties: De Formuler Z10 heeft mogelijk beperkte hardwarebronnen in vergelijking met sommige moderne smartphones en tablets. Dit kan van invloed zijn op de prestaties van apps zoals Netflix.
  7. Incompatibiliteit van oudere apps: Soms kunnen oudere Android-apps problemen ondervinden op nieuwere Android-apparaten vanwege veranderingen in de Android-versies.

Ik heb dit niet zelf bedacht, Chat GPT vond het.

Ik heb hier een optie op gevonden voor mijn z11 pro max aangezien de netflix graphics waardeloos waren op de app uit de marketplace… heb dus de stappen op deze video gevolgd en het werkt… Heb wel updates op mijn google account uit gezet… https://www.youtube.com/watch?v=JckII8gprLg

Ik ga dat goed bekijken. Dank je voor de genomen moeite.

Ik heb dat geprobeerd, op de Z10, uitschakelen van google playstore, maar na install van netflix kan ik het niet werkend krijgen, terwijl ik dezelfde login gebruik als op de tablet, waar het in een oudere android systeem omgeving wel werkt. Netflix werkt dan wel op de tablet, maar daar kan ik de serie “public enemy, of enemy public, of enemy, of public”, die ik aan het kijken was, niet vinden. Via Z10 MOT2 iptv wel de eerste 2 seizoenen, en via de chromecast het laatste seizoen, dat daar een miniserie wordt genoemd.
Inmiddels hebben we via de chromecast de complete serie uitgekeken. wel vreemd dat Z10, tablet of chromecast zo verschillend content laten zien. De eerste 2 gaan over VPN, de chromecast (nog) niet, en die laatste gebruik ik zelden meer.

Geen probleem! :slight_smile:

IPTV aanbieders noemen hun groepen binnen VOD vaak naar “Netflix” en andere diensten, maar deze is natuurlijk nooit 1 op 1 gelijk - het is enkel de naam die gelijk is. Op de achtergrond zijn alle titels in de netflix cat. op je Z10 (dus via IPTV) gewoon gedownload, als Netflix zelf iets heeft, wil dat niet zeggen dat dat direct bij je IPTV aanbieder ook beschikbaar is.

Dit is altijd een dingetje geweest. Netflix doet altijd lastig met licenties.

Ik dacht dat vanaf Z8 de licentie wel in orde was, lukt het ook niet Netflix uit de Google Play Store te downloaden dan? Market is namelijk de custom App Store van Formuler, maar niet officieel.

Misschien kan je Plex via ons eens proberen. Heeft een groot aanbod en werkt op elk device (als het genoeg werkgeheugen heeft voor een zwaardere app als Plex), dat zit met de Z10 wel goed.

Ik snap dat wij via IPTV VOD “verkopen”, echter zit het er gewoon bij en als het er niet zou zijn, zouden we gewoon verkopen a.d. zelfde prijs zonder VOD.

Ben zelf een enorm serie fanaat, Netflix is qua gebruikersgemak TOP, alleen lanceren ze seizoen 4 als seizoen 8 finale al op TV afspeelt. Plex is qua gebruikersgemak prima (denk aan verder kijken, kijklijst en andere dingen die je mag verwachten in 2023) en altijd up-to-date. Zelf geen enkel VOD abonnement ergens, en kijk sinds dat wij Plex aanbieden alleen maar via Plex.

Dank voor de heldere uitleg. Ik heb Plex al lang en zal het weer eens afstoffen.

1 like