Billingportal: Vragen-topic

Goede middag
Mijn abonnement loopt binnen kort af.
Nu kom ik met geen mogelijkheid in wordbilling.

Ik ben mijn ww kwijt, en heb in een week tijd al 5 keer ww reset aangevraagd, maar krijg geen email om te herstellen.

En als ik een nieuw account wil aanmaken zegt hij wel dat ik al klant ben. Heb volgensmij ook nog geld in worldbilling staan.

Met vriendelijke groet

Adriaan

Ik heb je hierover een privebericht gestuurd.

Hallootjes,

Allereerst heerlijk om Plex te hebben en de services die jullie aanbieden.

Maar ik heb wel een vraagje over het saldo van Worldbilling. Namelijk, hoe kan ik dit terugvinden?
Ik weet de facturen wel terug te vinden.
Ik bedien het trouwens op mijn Samsung telefoon, (misschien handig om dat erbij te vermelden.)

Goedemorgen, je krediet zie je terug onder de notificaties. Waarschijnlijk staat er een ā€œNEWā€ label bij weergegeven, zoals hier:

1 like

Superrr, dank uw wel!! :smile:

1 like

In mā€™n client portal staan 4 actieve dienstenā€¦waaronder 2 MAC diensten(?).
Het is mij niet helemal duidelijk wat er nu aktief isā€¦er staan geen verloopdata bijā€¦
In oktober 22 heb ik 6 mnd verlengd (loyalty aanbieding) , daarna gebruik gemaakt van de Christmas aanbieding (12mnd) en daarna ook nog eens gebruik gemaakt van een combo deal (12 mnd). Ik ga er van uit dat alles goed is gegaan, maar ik kan dat nergens terugvinden. Als het goed is heb ik dus tot april '25 Lightning. Die ā€œactieveā€ MAC diensten mogen van mij wel uit de lijstā€¦

Dat is prima gegaan hoor. Aan de achterkant ziet er er allemaal iets duidelijker uit.

De oude actieve diensten zijn een producttype die niet automatisch beƫindigen en dus als actief blijven staan tot dit handmatig wordt aangepast - geen simpele klus die is uit te voeren in bulk helaas. Het kan verder geen kwaad en tenzij de lijst groeit naar 10 actieve diensten doen we er eigenlijk niets mee en is het simpelweg voor historie.

Goedenavond,

Ik probeerde mijn plex te verlengen naar semi-anually met de 30% moederdag kortingscode.

Echter moest ik hem hiervoor eerst opzeggen en opnieuw bestellen dacht ik.

Nu is mijn annulering in afwachting, maar de code loopt morgen af.

Is hier wat voor te regelen?

Groetjes Kars

Heb deze eruit gehaald voor je, bestellen zou nu mogelijk moeten zijn!

1 like

Gelukt! Jullie zijn de beste

1 like