Betaling geweigerd

Vraag/Probleem: Hoi iedereen, ik wil een lightning Abo voor een maand afsluiten om te proberen. Deze probeerde ik te betalen met mijn creditcard maar de betaling wordt geweigerd door de provider/bank. Ik heb zelf Rabobank en daarvan ook de creditcard. Heeft iemand hier ervaring mee?

Zelf geprobeerd:
De verschillende opties waar uit je kan kiezen om te betalen met creditcard maar deze werken allemaal niet.

Update:

Na contact met de bank blijkt dat de betaalsite als frauduleus is aangemerkt. Zij geven aan dat buiten de betaal pogingen die ik gedaan heb mijn gegevens zijn opgeslagen en er zelf ook mee hebben proberen dingen te betalen…
Voor de mensen met een creditcard bij de Rabobank zal het dus niet meer kunnen en waarschijnlijk zal de rest snel volgen.

Klopt, bij mij resulteerde dat in een blokkade van de Rabo creditcard :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:.
Ze gebruiken duistere betaalsites in HongKong en China.
Creditcard van andere bank werkte wel

Oeps ik moet 26e mei “verlengen” en bezit ook een rabo creditcard

Ik heb ook een nieuwe rabocard moeten aanvragen vanwege een geblokkeerde kaart.

Dat wordt dus verdiepen in betalen via bitcoin :thinking:

We gebruiken een betaalprovider die werkt met hoog risico organisaties en onze anonimiteit in belang heeft. Helaas keurt een normale betaalprovider als Mollie en andere grote partijen ons direct af vanwege het product dat we verkopen.

Het succespercentage van betaalpogingen ligt rond de 70-80%. We zijn er van op de hoogte, maar kunnen er niets mee. Het enige dat we kunnen zeggen is probeer een andere kaart (BUNQ/N26 werken voor zover we hebben meegekregen).

Daarnaast sturen we enorm op cryptobetalingen, anoniem betalingen accepteren is erg belangrijk voor ons.

We snappen dat het soms vervelend kan zijn als er moeilijkheden zijn met betalingen. In principe kan iedereen met crypto betalen en is het de eerste keer even wennen maar daarna best te doen. Ik hoop dat onze guide hierbij helpt:

Hoe kan ik met Bitcoin betalen?

Ik heb nog wel een oude revolut prepaid creditcard. Weten jullie toevallig of deze ook werkt? Hoor graag.

Je kan het altijd proberen, een poging kan geen kwaad!

1 like