1. Beginnen met IPTV

Je wilt beginnen met IPTV, maar weet niet hoe en waar je moet beginnen? Lees dan rustig verder.

Het eerste wat je moet doen, is bepalen op welk apparaat je IPTV wilt gaan gebruiken. Een IPTV ontvanger als Qsmarter of Formuler bieden de beste ervaring. Kijk je op een iPhone? Probeer GSE IPTV. Heb je een Android box? TiviMate is dan een goede keuze. Als alternatief Android gebruikers kunnen onze eigen app gebruiken.

:books: Alle handleidingen vind je hier: Tutorials

De test is eigenlijk alleen bedoeld om een indruk te krijgen en om zeker te weten dat het werkt op het apparaat dat je wilt gebruiken. Stabiliteit en het aanbod kunnen variëren over de gebruiksduur van je abonnement. Lees ook de voorwaarden door voor je een betaalde bestelling plaatst.

Begin bij twijfel met een maandaccount, dan heb je meer tijd om te bepalen of je in verder wilt gaan met de provider. Let vooral op zenders die voor jou belangrijk zijn en de stabiliteit hiervan.

Benieuwd naar onze uptime? Bekijk de server-status via onze speciale pagina.

Zie ook: FAQ voor veelgestelde vragen.

:next_track_button: Ga verder: 2. Belangrijk vòòr je een test aanvraagt!


Op zoek naar een geschikte box?

1 like

Hallo, Werkt BlackIPTV ook als ik internet via Sky satelliet heb ? Groet: Govert van Ameide

Elke internetverbinding is prima, de provider daarvan maakt geen verschil.

Beste,
Welke app gebruikt ik best voor iptv op een Apple notebook ?

Ik adviseer GSE IPTV handleiding (iOS, Android, Apple TV 4, MacOS)

Wat zijn de login gegevens voor een Amiko 5G, ben nu al een week verder en nog werkt het niet?

Wat heb je in die week gedaan? Een account wordt direct geactiveerd. Amiko & Qsmarter: Portal instellen handleiding gelezen?

Het werkt, jullie hebben mijn MAC address. Maar volgens mij moeten jullie ook mijn ID hebben van de Amiko, dat is: XXX
Als jullie dat voor mij registeren, gaat het dan wel werken? Gr Hans

Alles betreft een account kun je via een ticket doorgeven. Je zet nooit je MAC adres op een openbaar forum.

Goedendag,

Sinds een tijdje maak ik gebruik van een platinum abonnement op mijn Sony tv via SSIPTV alleen valt er redelijk vaak een kanaal weg of blijft deze bufferen. Is het beter om bijvoorbeeld de [Qsmarter QS7+] te kopen? Word hier de verbinding en de haperingen minder of ligt dat aan iets anders?

Een vergelijkbare vraag is elders beantwoord.

Beste lezer,

Ik ben me aan het verdiepen in een IPTV en ik heb een aantal vragen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik heb een android SMART-TV, dus als ik het goed begrijp hoef ik geen kastje te kopen en is enkel een abonnement al voldoende om de zenders te ontvangen. Klopt dit?
Zo ja, is de kwaliteit dan hetzelfde of word er sterk aangeraden om een kastje aan te schaffen met daarbij een 1-jarig abonnement?

Ik vraag me af welke zenders er allemaal te streamen zijn? De voornaamste reden om een IPTV aan te schaffen is om diverse voetbalcompetities te kijken zoals eredivisie, premier league, ligue 1, serie A, la liga etc. Daarnaast ben ik ook liefhebber van verschillende vechtsporten en wil ik graag toegang hebben tot bijvoorbeeld gala’s van glory, enfusion, UFC etc. Zitten deze allemaal inbegrepen of zijn zulke pay-per-view wedstrijden uitgezonderd?

Ik hoor graag van jullie.

Mike

De ervaring op een Smart TV kan minder zijn. Een apart boxje als Formuler werkt stukken beter en ook de kijkervaring is prettiger. Zie ook dit artikel: Smart IPTV: Bekende problemen (lees dit!)

Aangezien je nieuw bent met IPTV wil ik je ook graag wijzen op deze Waarschuwing IPTV - zodat je op de hoogte bent wat IPTV inhoud en dat dit niet altijd even fijn is. Weet als klant wat je koopt en ken de risico’s hiervan.

De meeste zaken die je wenst te zien, kunnen prima met de Lightning dienst. Als het vooral gaat om internationale sport, is Metal wellicht een betere keuze. Als iets beschikbaar is binnen een pakket kun je deze gewoon bekijken inclusief PPV. Glory 78 was bijv. op Lightning gewoon te zien. Op voorhand kan ik helaas niet zeggen welke events wel en welke niet beschikbaar zullen zijn.