VOD ondertiteling

Hoi hoort er bij VOD ondertiteling bij te zitten? dacht ik eerder wel gezien te hebben, voor het panel veranderde. Die is nu niet beschikbaar in ieder geval.

In de meeste gevallen zit ondertitels.
En in de groepen nl van de vod zit vast en zeker het meeste met nl ondertiteling

Ik kijk met een box (Formuler)
Tijdens het kijken vd film kan je die instellen met de rode knop en dan subtitle. (Indien ondertitels aanwezig)

En mocht er van een titel geen ondertiteling werken kun je dit melden in Report - Problemen met VOD/Series

Bedankt, ik heb meerdere films uitgeprobeerd. Geen ondertiteling. Kan het eventueel aan de app liggen die ik gebruik?

Zou kunnen. Welke app gebruik je? Meeste apps bieden wel ondersteuning om subs te selecteren.

Ik gebruik extreme iptv pro, wel ondertiteling bij gehad. Bij selectie geen ondertiteling aanwezig

Ik heb nu app geinstalleerd krijg melding dat de service niet bereikbaar is; Heb xtreamportal gebruikt zit daar een probleem?

Heb gse geprobeerd daar heb ik ook geen ondertiteling. Dus zit hem niet bij mij. Wel m3u lijn geinstalleerd ipv xtream portal