STB is blocked

Indien nodig - gebruik onderstaand sjabloon:
Platform:Gold
Apparaat: Mag322
Applicatie:
Type account: MAC
Type verbinding: glasvezel 350mips
Probleem omschrijving: Your STB is blocked Call the provider
Zelf geprobeerd: opnieuw opstarten
Speedtest.net result: [indien van toepassing]
Ervaring IPTV: 5 Jaar
Relevante problemen: [link]

Graag zoekfunctie gebruiken voor je een nieuw topic opent… Help! Code 7/STB BLOCKED.

Hoe open je een ticket?

Ik ben 4 dagen lid van blackIPTV waarvan ik 2 dagen heb kunnen kijken na de storing voor GOLD members heb ik deze melding gekregen. Ik heb 5 jaar ervaring met IPTV helaas kan ik niet op een normale manier een ticket aanmaken. MAC adres heb ik niet veranderd op de site en de ontvanger niet verwisseld dus dat is uitgesloten ik heb wel een internet verbinding van 350 Mips en 4 dagen geleden heb ik 50 euro betaald voor 12 maanden.

Klopt het portal?

Als het MAC adres actief staat zoals doorgegeven, kunnen wij weinig aan onze kant doen anders dan samen proberen te zien waar het probleem zit…

In dit geval kunnen we dit topic aanhouden. Je berichten uit het feedbacktopic verwijder ik, want die zijn net relevant in dat topic.

Wellicht is de volgende situatie van toepassing.

Wat lukt er niet?

Bedankt voor de support ik heb weer beeld.
Met vriendelijke groet,
master45

Top, wat was nu het probleem?

Foutje in de url, kreeg eerst het advies een trial voor platinum aan te vragen als backup van de storing GOLD helaas heb ik dit niet correct terug veranderd.

1 like

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.