Reviews: Lightning

Ik waardeer echt je post, maar de review sectie is bedoeld voor klanten die een GOED beeld over de dienst hebben. In mijn optiek kun je dit niet hebben om de volgende redenen:

  • 24 uur is te kort om een review te geven, over de stabiliteit van de dienst.

    • 24 uur tests zijn om te zien of je app/apparaat/netwerk werkt met de dienst
    • 24 uur geeft je geen inzicht in de langere termijn stabiliteit.
    • 24 uur test bevatten geen sport, dus inderdaad heb je daar geen ViaPlay.
  • Lightning is net enkele dagen online sinds de takedown en zoals aangegeven in de updates (zie de must read) geven we zelf al aan dat je problemen en buffering kunt verwachten.

    • Dit geldt voor Lightning maar voor elke andere provider die online is, gezien de toegenomen vraag door providers die niet meer online zijn en tevens leveranciers van zenders spelen hier een belangrijke rol in.
    • De infrastructuur heeft een grote reset gekregen, en dit opnieuw opbouwen, en stabiel krijgen kost nou eenmaal tijd.
2 likes

ik ben een nieuwe gebruiker en zeer tevreden met de laatste klantenservice. De juiste informatie te krijgen is van groot belang om te weten wat er gebeurd. Er ontbreken nog interessante TV programmas, maar ik hoop dat dit opgelost word.

1 like