Complimenten aan de Crew

Wil dit toch even mededelen, dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over de service Lighting Abonnement, die krijg je niet bij vele IPTV , en ben al geruime jaren klant, en heel wat meegemaakt, maar vertrouw de crew tot op heden.

Een optie zal mooi zijn als je de mappen van de metal of lighting zelf kunt kiezen in een abonnement, vaak onbekende buitenlandse kanalen wordt haast niet gebruikt.
Heel veel succes, en spreken elkaar zeker weer.

Mvg Onzichtbaremann :wink:

3 likes

Lightning doet het inderdaad prima en we zijn blij dat we onze klanten een mooi alternatief kunnen bieden!

Aanpassen van mappen e.d. zal waarschijnlijk niet mogelijk worden. Je kunt op de meeste boxjes zelf categorieën verbergen naar wens.

Ook vanaf deze kant applaus voor deze Lightning service. Ben er super tevreden over. Inderdaad een hoop buitenlandse mappen waar ik niks mee doe maar inmiddels heeft iedereen hier in huis zijn persoonlijk favorieten map aangemaakt en dat werkt prima. Verder ook complimenten aan de crew, ook hun support is prima. Ga zo door en ik zal nog lang gebruik blijven maken van jullie services.

1 like

Ook hier super tevreden over de nieuwe Lightning server! Geen last meer gehad van buffers of zwarte schermen. Beeld is ook echt scherp! Goed bezig jongens!

1 like