Review Black IPTV

We horen graag wat je van Black IPTV vindt. Wat kan er beter? Waar ben je tevreden mee? Waar ben je ontevreden mee?

Beoordeel de volgende punten met 1 (slecht) t/m 5 uitstekend).

[kopieer en plak het onderstaande sjabloon]

Stabiliteit: 
Kwaliteit:
Aanbod:
Communicatie:
Support:
Prijs:
Opmerking:

We waarderen alle feedback enorm. Dit is uiteindelijk wat een dienst beter maakt. Maandelijks ontvangen willekeurige reviews een kortingscode van ons!

1 like

Stabiliteit: 3
Kwaliteit: 4
Aanbod: 5
Communicatie: 5
Support: 5
Prijs: 4
Opmerking:I want Fox News!

2 likes

Stabiliteit: 4
Kwaliteit: 6
Aanbod: 8
Communicatie: 8
Support: 9
Prijs: 4

Opmerking: Heb na de “takedown” een HEEL goedkope 3 maanden abo (uit Azie) genomen en deze provider heeft sindsdien geen enkele keer een “down day” gehad en ook geen EPG perikelen.
Kwaliteit (beeld) is een stuk minder en series zijn niet “geordend” waardoor even iets zoeken NIET te doen is.
Inmiddels weer terug bij Black IPTV en (op de EPG na) tevreden met de kwaliteit. VOD en Series hopelijk snel weer op orde.
Heb de app SetIPTV genomen en deze levert ook een perfecte EPG dus via mijn smart Samsung TV gaat het goed. Nu nog mijn Formuler Z8

2 likes

Stabiliteit: 4
Kwaliteit: 4
Aanbod: 4
Communicatie: 5+
Support: 5+
Prijs: 3
Opmerking: Goed bezig de meeste zenders weer terug een kennis zit ook bij BIPTV maar mist haar Afrikaanse zender (Eritrea) zat er vroeger wel bij

2 likes

Stabiliteit: 4
Kwaliteit: 4
Aanbod: 5
Communicatie: 5
Support: 5
Prijs: 5
Opmerking: bijna perfect!!

1 like

Stabiliteit: 4
Kwaliteit: 5+
Aanbod: 5+
Communicatie: 5+
Support: 5+
Prijs: 4
Opmerking: Na veel gedonder met alles , hopelijk is BIPTV nu tevreden met de nieuwe panel, het draaid redelijk stabiel met nog kleine ziektes hier en daar maar dat houd de team ook wel in de gaten, EPG werkt ook weer formuler z7+ MYTVONLINE one dus duimen maar weer, dus top ga zo door team ben tevreden klant en hou hem.in de lucht.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: EPG niet juist weergegeven in MyTVOnline

Stabiliteit: 4
Kwaliteit: 4
Aanbod: 5
Communicatie: 5
Support: 5
Prijs: 4
Opmerking: ben voor 95% tevreden… de laatste 5% vanwege die knetterende haperingen… die af en toe voorbij flitsen… schrik me altijd helemaal lam lazarus…
indien je dat nog zou kunnen verhelpen…

2 likes

Stabiliteit: 1
Kwaliteit: 3
Aanbod: 5
Communicatie: 2
Support: 3
Prijs: 4
Opmerking: Afghaanse, Russische en Iraanse zenders zijn regelmatig niet beschikbaar. Krijg te vaak een foutmelding en zwart scherm. Ik gebruik een androidbox box met tivimate premium app. Nederlandse zenders werken prima.

1 like

Zie Reviews: Gold of Reviews: Platinum