Problemen met volgorde, EPG & VOD

Is er vandaag al iets meer bekend over de bug en of wanneer de bug opgelost gaat worden dmv een update ofzo?

Ga zo door, zenders staan in redelijke volgorde alšŸ˜ƒ
Vod, epg en het werkt weer als vanouds niet?

Dat ligt bij de panel dev. Heb er geen ETA voor nog.

De EPG dienst heeft onderhoud tot en met vandaag de 23e. Dus die verwachten we z.s.m. weer terug te hebben.
VOD werkt wel op de meeste apparaten en via M3U apps.

Probeer dit anders eens:

Ga tivimate eens zoeken

Hoe werkt dat dan, bij mij doet hij het niet en heb geen idee hoe ik de m3u instel. Newbee wat dat betreft

  1. M3U link bij ons aanvragen als je enkel MAC adres actief hebt
  2. Volg TiviMate handleiding.

Die heb ik

1 like

ik maak gebruik van mytvonline app en heb geen EPG meer zijn er nog die problemen hebben of gaat nooit meer werken op mytvonline app na de update.

voor de update had ik wel EPG of moet ik het portaal eens verwijderen en alles opnieuw ingeven?

Dat is correct.
De epg server had onderhoud dat nu afgelopen zou moeten zijn.
Echter zou het team ze zeer spoedig weer toevoegen aan de zenders, want het onderhoud zou klaar zijn.

1 like

Is alles nu opgelost?

VOD en dan Chicago Fire seizoen 6 , je kan een aflevering selecteren maar hij start niet.

Apparaat: Formuler Z8

App: Mytvonline 2
Vod: NEE, video laden mislukt.
Epg: nee, nergens beschikbaar
Live tv: ja, wel beeld op meeste zenders 4k.
2k, nee.

2K moet gewoon werken, misschien portal even herladen?

Voor evt. gebruikers van Xtream Editor (ik weet niet of ik misschien wel de enige ben :wink: : die heeft zā€™n eigen (ook uitstekende) EPG. Dus wellicht het overwegen waard, mocht het onverhoopt lang duren voor deze bug is opgelost.

1 like

Wordt er nog naar het VOD probleem gekeken? Het werkt al best lang niet meer.

Er wordt naar gekeken.
Echter heb ik zelf ook geen feedback meer gehad over de stand van zaken, of ze de fout al gevonden hebben en of wanneer de update uitgerold gaat worden.

Vod en epg weten ze van in ieder geval.

Dit zijn problemen voor de panel ontwikkelaars, een update heb ik nog niet maar we hopen uiteraard z.s.m. Het belangrijkste is dat we geen significante bufferklachten hebben met dit panel, uitzonderingen daar gelaten. Dus het is voor ons de pijnpunten waard want stabiel beeld is prioriteit nummer 1.

4 likes

Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet zo stabiel. Het is best lang geleden dat ik zonder problemen heb kunnen kijken. Nu liggen er ook weer een aantal kanalen uit op 2K en H265. 4K is geen alternatief want die stottert enorm. Het is elke keer weer een verrassing wat er wel en niet werkt.
Sorry, ik wil niet negatief zijn en ik waardeer alle inspanningen maar het is al zo lang niet stabiel dat ik me begin af te vragen of het ooit nog gaat gebeuren.

EPG en VOD werken nog steeds niet op Formuler .Dit duurt te lang .

Nu wel op de NL kanalen.
Echter wat ik snel even zag was de epg van sbs6 niet klopt.
Dit is van een voetbal zender