Nog geen M3U link ontvangen

Vraag/Probleem: Op 02/07 bestelling geplaatst en betaald voor 6 maanden Titanium ( Ticket #240328). Email ontvangen dat de betaling in orde is en dat de activering tot 48 uur kan duren. Daar zijn we nu al ruim over en heb nog steeds geen M3U link ontvangen. Vandaar dit ticket

Zelf geprobeerd: niets

Verplichte overige informatie
Lightning/Thunder/Metal: Titanium
M3U of MAC (?):
Apparaat:
Applicatie:
Bekabeld of WiFI:
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:
Relevante topic(s):

Deze is ook zojuist afgehandeld. Excuses voor de vertraging!

Beste,

Ik had voorheen Thunder en wilde Titanium eens uitproberen. Ik merkte al snel dat Thunder meer aan mijn wensen voldoet.

Is het mogelijk om deze Titanium nog om te zetten in Thunder?

Alvast bedankt om het even te willen bekijken.

Mvg,
Gert

Daar hebben we 24u trials voor… wisselen tussen diensten na activering doen we helaas niet. Beide diensten staan los van elkaar het is dus niet even een ander pakket selecteren…

Dit topic is 2 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.