Nieuwsbrief | Augustus 2021

Tijd voor een officiële nieuwsbrief van het team.

Zoals velen hebben gemerkt zijn de Platinum en Gold dienst al enkele weken niet zoals we gewend zijn. We houden jullie op de hoogte m.b.t. deze panels zodra wij meer weten. Als reseller zijn wij altijd opzoek naar goede oplossingen om klanten tevreden te houden.

Daarom kunnen we per heden een nieuwe IPTV server aanbieden: de nieuwe Metal server. Deze dienst is vooral gericht internationale content, sport, US & Canada. Belgie is (nog) niet inbegrepen, we hebben dit verzoek wel al neergelegd bij de beheerder. De server staat bekend als erg betrouwbaar en heeft sterk developer team onder zich.

Een overzichtelijk topic met de inhoud van de Metal server volgt spoedig. Deze dienst biedt gratis trials van 3 uur of een betaalde test van 24 uur. We kijken naar de mogelijkheden naar korting voor bestaande klanten.

Test Metal via het klantenportaal: klik hier

Dit pakket zal niet voor iedereen geschikt zijn, NL subs en dergelijke hoef je hier niet te verwachten. Het aanbod is vooral Engelstalig en gericht op UK/US/CANADA. Gold/Platinum blijven gericht op de Benelux.

2 likes

Net een 3 uur trial gehad van de nieuwe Metal server. Het ging mij vooral om de UK Sky movies. Dit werkte goed, geen freezes ed. Zelfs de EPG werkt. Ik ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen en hoe bestaande platinum klanten gecompenseerd zouden kunnen worden als ze hier mee verder willen. In ieder geval weer positief nieuws na alle ellende van de afgelopen weken.

3 likes

Top! Hou ons zeker op de hoogte van zodra de Be(nelux) erin zit, dan test ik de Metal direct.

1 like

Wat is nu precies de bedoeling met de GOld klanten? Ik heb al lange tijd en tot op heden alleen maar problemen met zenders, lags, soms helemaal geen beeld, zowel op het normale account als het tijdelijke account. Ik lees nergens dat jullie dit oplossen. Daarnaast hoor ik dat de server die jullie aanbieden een reseller account zijn. Dit zou erg jammer zijn als dit zo is.

Moeten alle gebruikers van Gold op zoek gaan naar een andere aanbieder ?

1 like

Is er al wat meer bekend over de korting voor bestaande klanten en de ontwikkelingen om de metal server ook op Benelux te richten?

2 likes

We zullen binnenkort meer informatie delen over de toekomstplannen. We zijn as we speak druk bezig op de achtergrond - stay tuned.

Ik heb alle vragen gelezen, antwoord zal nog volgen. Metal is meer voor klanten die internationaal sport + US/UK/CANADA interessant vinden.

1 like