ID omzetten

Vraag/Probleem: ID omzetten,
Mijn QS7 bleef hangen op ‘boot’, deze teruggestuurd, kreeg een andere. Aansluiten en speelde gelijk. Nu kan ik al 2 weken geen tv kijken. Heb contact gehad met Red Panda, die zei dat het portal niet van hun was, konden mij niet helpen. Toch gevraagd wat het portal van hun was en kreeg 2 stuks. Ook contact opgenomen waar ik QS7 had gekocht en die zei dat ik het oude en nieuwe ID naar Red Panda moest sturen, dat zij het eenvoudig om konden zetten. Ik heb de juiste portals ingevoerd en aan Red Panda gevraagd deze om te zetten, maar krijg 0,0 reactie terug.

Zelf geprobeerd: contact gezocht met red panda, maar krijg geen reactie

Verplichte overige informatie
Type account: *Gebruik je M3U of MAC?*MAC
Apparaat: QS7
Applicatie: mytv
Type verbinding:ethernet
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:zeer goed
Relevante topic(s): zet link hier

Hierover kun je het best een ticket openen.

1 like

Super! Dank je wel, ik hoop dat het gaat lukken.

2 likes

Helaas, nog steeds geen reactie van Redpanda, ticket geopend, maar helaas kunnen ze mij daarmee niet helpen. Heb je nog meer opties voor mij?

De instructies hier worden gegeven ervan uitgaande dat je klant bent bij Black IPTV. Voor andere providers zul je via hun support kanalen moeten werken.

We zijn op de hoogte dat er meerdere providers naar dit forum linken, daar kunnen we niets tegen doen.