Vraag/Probleem: ID omzetten,
Mijn QS7 bleef hangen op ‘boot’, deze teruggestuurd, kreeg een andere. Aansluiten en speelde gelijk. Nu kan ik al 2 weken geen tv kijken. Heb contact gehad met Red Panda, die zei dat het portal niet van hun was, konden mij niet helpen. Toch gevraagd wat het portal van hun was en kreeg 2 stuks. Ook contact opgenomen waar ik QS7 had gekocht en die zei dat ik het oude en nieuwe ID naar Red Panda moest sturen, dat zij het eenvoudig om konden zetten. Ik heb de juiste portals ingevoerd en aan Red Panda gevraagd deze om te zetten, maar krijg 0,0 reactie terug.
Zelf geprobeerd: contact gezocht met red panda, maar krijg geen reactie
Verplichte overige informatie
Type account: *Gebruik je M3U of MAC?*MAC
Apparaat: QS7
Applicatie: mytv
Type verbinding:ethernet
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:zeer goed
Relevante topic(s): zet link hier