Glory 89 ergens te zien?

Nog ergens Glory 89 te zien op Thunder?

Prelims heb je op youtube, zal vragen of er op Thunder nog een stream beschikbaar komt.

1 like

Mocht er geen Videoland stream op tijd zijn, wellicht heb je op Fight Network kans (Canada).

Titanium klanten hebben de volgende stream:

image

Is dat evenement van Badr gewoon gratis via youtube te zien?

Ik durf het niet te zeggen. Denk het main event niet maar wat er nu is wel…

Voor Thunder even de volgende in de gaten houden:

image

Momenteel PT2 FN HD draait er een Glory stream. EDIT: staat hier ook aan en loopt prima!

Heb gewoon Videoland haha, toch bedankt voor de info

1 like

Hier is nu ineens een kookprogramma op, is er nog een ander kanaal dat het uitzend? Kan het nergens vinden en de glory streams werken niet…

Bedankt alvast

Heb ik gezien & doorgegeven. Heb nog geen andere stream kunnen vinden.

Terwijl ik dit typ is de stream weer terug gekomen :grinning:

1 like

Inderdaad, gelukkig :smile: hopelijk blijft het zo, hoef niet te leren koken.

Enjoy!

1 like

Het lijkt een restream te zijn die overslaat naar een backup stream. Het is doorgegeven maar ik weet niet of er optijd een definitieve fix is.

Ik moet zeggen dat Titanium live events een stuk beter heeft geregeld vergeleken met Thunder… Konden we vooraf tijdens de overstap niet weten maar wellicht handig om te weten bij de verlenging.

Mm oke, dit is echt balen. Maar hopelijk komt ie weer in de lucht. Kan er geen stream komen van Videoland?

Mijn contact is afwezig dus enige wat ik kan doen is een ticket bij hen inschieten maar dat is vaak geen snelle actie en heb daar vrij weinig invloed…

1 like

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.