Geen live TV

Hallo allemaal,

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Formuler ZVG, deze is verbonden met een gigabit LAN verbinding. Ik heb gekozen voor het Gold pakket. Zodra ik de M3U link invul in mytvonline2 kan ik wel voor VOD kiezen en dit werkt ook wel. Maar in het menu ontbreekt de optie Live TV. Een fabrieksreset verhelpt dit probleem helaas niet.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Formuler ZGV zegt mij niets; sinds wanneer is deze te koop en waar vind ik meer info?

Heb je naast fabrieks reset ook updates uitgevoerd?

Heb je gecheckt in je .M3U bestand of er daadwerkelijk alleen VOD in zit, of ook Live TV?

Bedankt voor je snelle reactie.

Excuses, ik bedoelde de Formuler GTV. Uiteraard zijn alle updates geïnstalleerd. Hoe kan ik het m3u bestand controleren op VOD en Live TV?

Het m3u bestand kan ik ook niet inladen in mytvonline, als ik dat bestand op een stick zet en op het mapje naast de adresregel klik krijg ik de melding dat er geen m3u map is aangetroffen op de USB stick. Ik heb dit zowel in FAT32 als NTFS geprobeerd, terwijl het m3u bestand weldegelijk op de USB stick staat.

Ik heb ook geprobeerd om in te loggen via het portaal, maar krijg dan een error 7.

Probeer even op deze methode in te loggen.

Is dit niet hetzelfde als in de bevestigingsmail onder “Host” staat? Want dan krijg ik error 7.

Na software update geen live tV meer…VOD laadt niet…
Dus…ik heb eigenlijk niks…

Dat zou heel goed kunnen inderdaad.

Zou beginnen met fabrieksherstel. Dat is een ander probleem dan @Dave heeft dus een eigen topic openen en eerst even de zoekfunctie gebruiken. Bedankt voor je begrip.

Live TV werkt bij mij nadat mijn account van M3U is omgezet naar MAC. Bedankt voor alle hulp.

1 like

Na refresh werkt alles weer …gisteren niet…toen kreeg ik een time-out
Gelukkig werkt het weer…F1 :racing_car:

1 like