EPG werkt niet op Formuler Z10

Vraag/Probleem:

Zelf geprobeerd:

Hoi, heb me een nieuwe formuler Z10 aangeschaft en een maand abo via worldbilling afgesloten.

Vervolgens mail ontvangen met de M3U URL en ook een EPG URL , tevens kan je de M3U ook via een file downloaden wat het makkelijk maakt om deze dan op een stickje te plaatsen en zo dan in te voeren in het menu m3u afspeellijst toevoegen. Tot zover alles goed, alleen voor de EPG URL is er geen download knop en dus heb ik deze volledige url manueel in het setup paneel ingevoerd en al wel 10 maal nagekeken op fouten maar tot op heden krijg ik nog steeds geen EPG te zien. Is er een mogelijkheid om de url dat ik via mail heb gekregen om te zetten in een file welke ik dan ook via de usb stick kan invoeren.

Via de FAQ hier kan ik niets vinden wat er op lijkt.

M.v.g. Pascal

Verplichte overige informatie
Type account: Gebruik je M3U of MAC? M3U
Apparaat: Formuler Z10
Applicatie: mytvonline2 lightning
Type verbinding: vaste kabel
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:geen
Relevante topic(s): zet link hier

Ik denk dat je op de verkeerde manier ingelogd bent.

Dit is hoe je moet inloggen:

MyTVOnline (en andere STB devices) met M3U instellen (Xtream API)

Hoi Chucky,

Bedankt voor je snelle antwoord, het prob is opgelost, ik probeerde dus steeds via de afspeellijst in te loggen ipv via de portal.
En dan durf ik te zeggen dat ik die FAQ heb gelezen maar toch steeds via de M3U lijst ging…beginners foutje toch ? :wink:

Nogmaals dikke mercie.
Groeten Pascal

1 like

Geen enkel probleem, we zitten hier voor support dus geen enkele vraag is er een teveel :slight_smile:

Top dat het is opgelost.

Naar aanleiding van dit topic is het volgende FAQ artikel online gezet: