Details - Lightning Pakket

:warning: Oud artikel - Lightning wordt niet meer verkocht.

Lighting Pakket

Live TV + VOD in één pakket. Stabiel pakket met zenders voornamelijk uit Europa, gericht op de Benelux.

  • Standaard M3U account
  • 1.900+ kanalen
  • Inclusief EPG
  • 10.000+ films en series
  • 7 dagen terugkijken op NL/BE

:link: Relevante Links

Let op: De inhoud kan elk moment wijzigen, dit topic dient ter indicatie. Een trial geeft een up-to-date beeld van de dienst. Lightning trials bevatten GEEN sport & VOD.

:world_map: Landen in Lightning

  • NL - Nederland
    • Kinderzenders
    • Radio
  • BE - Belgie (incl. Vlaanderen/Walonie)
  • AR - Arabisch (basic)
  • DE - Duitsland
  • ES - Spanje
  • FR - Frankrijk
  • IN - Hindi (basic)
  • IT - Italie
  • PL - Polen
  • TR - Turkey
  • UK - Verenigd Koninkrijk
  • US - Verenigde Staten
  • Adult content

:popcorn: VOD content (wat is VOD?)

Gecategoriseerd op Genre, Nederlands ondertiteld (waar beschikbaar).

Bestel Lightning Pakket >>

Ik was erg tevreden met het Lightning pakket.
Tot het moment dat er voor een andere betaalmethode gekozen werd.
Met Skrill, bitcoins, etc…
Helaas af moeten haken, te ingewikkeld.

Je punt is begrijpelijk, echter is het voor ons - vooral anno 2022 - belangrijk anoniem betalingen te accepteren als illegale aanbieder.

Daarnaast hadden we vele problemen met de creditcard-provider waar we lange tijd mee samen hebben gewerkt (zie de update van 16 september). Met het wegvallen van deze betaalmethode, blijft enkel cryptocurrency als Bitcoin over voor ons om betalingen te accepteren.

We zijn ons bewust dat wellicht niet iedereen de moeite neemt of wil nemen om met crypto te betalen, echter, vinden weegt het zwaarder dat we zonder risico kunnen doorgaan met het aanbieden van onze dienst aan de klant die wel in crypto betaalt en hiermee een steentje bijdraagt aan onze anonimiteit.

1 like

Crypto kan idd wat omslachtig lijken maar eens je het onder de knie hebt is het niet zo moeilijk, ik heb mijn abonnement via bitvavo in nederland betaald wat een betrouwbaar crypto platform is…, ik heb zelf strenge beveiligingsinstellingen ingesteld dus ik moest wel eerst hun adres valideren… eens dat gevalideerd was heb ik eerst in bitcoin proberen betalen, omdat ik nieuw ben bij iptvblack probeerde ik eerst een maandabonnement maar daar wou bitvavo mij een fee van 5 euro voor rekenen, dan opnieuw geprobeerd maar toen Altcoins aangeklikt, daar heb ik tron(Trx gekozen), toen had ik bijna geen fees
en gewoon copy paste, adres, hoeveelheid, en binnen de 5 minuten had ik mijn email met gebruikersnaam en wachtwoord… :slight_smile: