Amiko A5L resetten op nieuw installeren

Ik heb een vraag. Hoe installeer je de Amiko A5L? Dit wil ik graag weten omdat de Google Playstore niet werkt. Het geeft aan This Device Is Not Certified. De updates in Google play blijven op pending. De andere box die is wel geïdentificeerd.
Weet iemand hoe dit te verhelpen is en of en hoe je de box opnieuw instelt zodat alles is zoals het begin. Er kan namelijk niks op gedownload meer worden.

Groetjes Dian :cherry_blossom::rose::paw_prints:

Hi Dian,

Kun je aangeven op welke software versie je zit? (Huisje op de remote, software)

En of er updates beschikbaar zijn (software updates, niet updates in de Google Play Store).

Hoi
De software versie is 1.0.12 van 25-09-2019. Er is geen update mogelijk.
Ik heb een foto van de about knop welke versies deze box heeft maar weet niet of ik deze foto op een open forum kan zetten

Groetjes Dian :cherry_blossom::rose::paw_prints:

Heb je al een fabrieksherstel geprobeerd via de instellingen?

Nee. Dat heb ik niet gedaan. Was daar een beetje angstig voor. Weet niet hoe ik daarna verder moet.
Installeert de box dan helemaal terug naar het begin? Misschien stomme vraag?
En moeten dan de updates daarna weer ge-update worden? :neutral_face:
Ik wil niet dat box nog minder word.

Groetjes Dian :cherry_blossom::rose::paw_prints:

Ik zou op dit moment even wachten. Onze main server is net offline gehaald door een abuse klacht dus die gaan we verhuizen. Hele panel is dus offline. Gelukkig nog geen prime time.

Oops dat is vervelend heeft het te maken met het nieuws bericht op het ad over Interpol???

Durf ik niet te zeggen. Die hebben het over 30.000 websites maar die van ons is nog gewoon online, evenals een hoop andere IPTV websites die nog gewoon online staan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Top werk geleverd, bij mij is het weer up, thanks :grinning:

2 likes