PaySafe Card ondersteuning

Vraag/Probleem: Hallo,
Ik heb toch een probleem om met Bitcoins te betalen, maar begrijp jullie situatie volledig.
Daarom mijn volgende vraag.
Daar bitcoin voor mezelf te moeilijk is als voor ook zovele anderen, zou het mogelijk kunnen gemaakt worden om in de toekomst ook met PaySafe card te kunnen werken?
PaySafe Card is VOLLEDIG anoniem, is veilig en bovendien heel makkelijk te gebruiken.
Je koop er gewoon voor een bepaald bedrag en hiervoor krijg je codes / tokens, die geeft je dan door aan de rechthebbende, en klaar is kees, zo makkelijk kan het zijn.
Bovendien kan je PaySafe Card overal aankopen, Fnac, `Kruidvat, Delheize,…

Zelf geprobeerd:

Verplichte overige informatie
Gerelateerde dienst: Lightning/Thunder/Metal?
Type account: Gebruik je M3U of MAC?
Apparaat:
Applicatie:
Type verbinding:
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:
Relevante topic(s): zet link hier

De PaySafe optie wordt regelmatig voorgesteld, toch blijft e.e.a. mij onduidelijk.

Je geeft aan dat deze anoniem is maar tot op heden heb ik geen manier kunnen vinden om zo’n kaart te verzilveren (voor Bitcoin).

Bij ons moeten alle geldstromen namelijk binnenkomen in Bitcoin en vanaf dat punt worden de Bitcoin ontraceerbaar gemaakt.

We staan er serieus voor open een veilige betaalmethode te accepteren, maar:

  • Verzilveren gaat overal met een account en een bankrekening… echter ben ik hier niet thuis in en kan het zijn dat ik niet de juiste sites ken hiervoor.

  • Als jij de kaart koopt met iDeal of PIN, ben jij niet meer anoniem. Maar als ik deze verzilver online, lijkt mij dat PaySafe een directe link heeft tussen koper en verkoper? Opzich geen probleem, maar PaySafe moet deze kaarten toch uitbetalen, hoe gaat dit na 50,100, 250 en meer verzilveringen?

Wat dus nodig is voor het ondersteunen van PaySafe, is een methode voor ons om deze te verzilveren:

  • Anoniem
  • Ongelimiteerd
  • in Bitcoin of andere crypto

Inderdaad als je bv met je debet kaart de PaySafe Card koopt, ben je niet anoniem.
Hierbij 2 bedenkingen:
1Âş Betaal niet et je kaart, maar cash.
2Âş Indien toch met kaart weet niemand waarvoor dit dient, je kan het eerder waar uitgeven.
Het is zoals je een tram kaart koopt, niemand weet welke lijn je gaan nemen, en ook niet naar welke bestemming.

Dan jouw andere punten.
Ongelimiteerd, zeker en vast, waardes beschikbaar 10, 25, 50 en 100€, waarbij alles codes/tokens te combineren zijn.

Dan jouw 3de punt, mogelijkheden zat, even het volgende Googelen ““convert paysafe card into bitcoin account””

Persoonlijke Final Thoughts
Ik denk dat jullie veel klanten mislopen door alleen maar Bitcoins te aanvaarden, myself included.
PaySafe Card is voor IEDEREEN TOEGANKELIJK, geen funny business, geen ingewikkelde procedures,…

Hopelijk zal dit in de toekomst een mogelijkheid worden, dan heb je er alvast mij als klant bij daar ik moenteel niet zo tevreden ben met mijn huidige server.

VELE DANK VOOR UW REACTIE !!!

Sorry had dit goed moeten lezen.
Op een code staat GEEN naam, een code kan niet aan iemand gelinkt worden.
Niemand weet hoeveel codes je hebt aangekoopt, en WAARVOOR je ze gaat gebruiken, laat staan aan welke persoon jij ze geeft.
Wanneer ik codes koop, zend ik ze naar jouw toe per mail, da’s alles, geen namen, geen reden, geen uitleg, niets van dat alles.

Groetjes, en nogmaals VELE DANK.

En toch is skrill makkelijk

Dan kom je toch snel bij zaken als Paxful en andere “p2p” websites uit, waar KYC nodig is alvorens je iets kunt doen. Dat is dus het probleem met het verzilveren van PaySafe kaarten. Het is niet mogelijk zo’n kaart op internet, anoniem en zonder accounts te verzilveren naar een crypto wallet toe.

Dit is ook de reden dat tot op dit punt we deze methode niet accepteren (we hebben wel vaker deze vraag gekregen in het verleden, maar nooit een oplossing kunnen vinden).

'T ja, zo had ik het natuurlijk nog niet bekeken, en hierbij heb je wel een punt.
Heel jammer dat er nog steeds geen oplossing voor gevonden is.
Hopelijk komt er toch nog iets uit de bus in de zeer nauwe toekomst.

VELE DANK voor Uw uitleg en antwoord.
Groetjes.

1 like