Disney Plus - 7 dagen gratis

Avond,

Misschien een tip voor degene die heel graag VOD willen, het nieuwe Disney Plus kun je 7 dagen gratis proberen. Wel op tijd opzeggen.

Wij doen ons best z.s.m. weer een deel VOD online te krijgen.

3 likes

Let wel is alleen voor Nederland andere landen worden nog niet ondersteund

3 likes

Daarvoor is VPN installatie interessant kun je ook buiten Nl er gebruik van maken neem ik aan?

Jep, als het goed is kun je met een VPN met NL server gewoon van de dienst gebruik maken. Niet getest, maar is het proberen waard.

Hoi,

Daar ik niet in Nederland woon, heb ik dit geprobeerd met VPN. Ik kwam op de Nederlandse pagina maar via de registreringslink gebeurde niets.
Ienand van ook buiten Nederland dit al geprobeerd?

Bedankt,
Fred

Ook niet via de directe sign-up link? https://www.disneyplus.com/nl/sign-up

Nope, die link bedoelde ik.
Hij zoekt eeuwig en eeuwig,
VPN staat dan ingeschakeld met opstarten van de computer

Hoi medestrijders,

Is het al iemand buiten Nederland gelukt zich aan te melden voor Disney Nederland.
Zo ja, hoe ?

Bedankt!

Welke VPN provider gebruik je? Ik kan helaas niet testen maar providers kunnen verschil maken. Probeer het is met een gratis trial van ExpressVPN.

ExpressVPN. Werkt prima zover ik het beoordelen

Ah oke, misschien eens met een andere provider even proberen aan te melden? Kan me prima voorstellen dat Disney VPN gebruikers wilt weren, vast wel een provider die dit weet te omzeilen. Er zijn meerdere VPN tests te vinden op Google waaruit ook blijkt dat niet alle VPN diensten werken met elke internetdienst.

Bedankt, ik probeer dan een paar VPN’s en laat wel weten of het iets gebracht heeft.

1 like