Behouden van dezelfde login gegevens bij verlengen

Vraag/Probleem: Ik heb Formuler Z11 en Z8. Bij nieuw abo en invoeren van nieuwe login gegevens reset het account op de Formulers en zijn alle instellingen zoals kanalen, favorieten, geschiedenis verdwenen. Is het mogelijk om het abo te verlengen en dezelfde logingegevens te houden zodat de settings bewaard blijven.

Zelf geprobeerd: Getest met een ander iptv account. Aan het account op de Formuler veranderd niets dus blijven alle settings bewaard.

Verplichte overige informatie
Lightning/Thunder/Metal: Tunder
M3U of MAC (?):
Apparaat: Formuler Z11, Formuler Z8
Applicatie: MytvOnline 3, MytvOnline2
Bekabeld of WiFI: kabel
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV: meerdere aanbieders
Relevante topic(s):

Je kunt het Thunder renewal pakket bestellen, en je oude username invullen. Dan verlengen we je bestaande account.

Oke bedankt voor de info. De pagina is nu off-line? Kan iemand de link openen.

Ik heb geen e-mail gekregen mbt tot de cyber week actie. kan ik alsnog van de promotie gebruik maken?

Bedankt

Welke? Hier geen problemen…

Die actie is de 27e ten einde gekomen. Iedereen heeft een mail gehad via IPTVBoard of Worldbilling - tenzij je bent afgemeld voor marketing.

Oke. weblink werk nu maar knop ‘IPTV Bestellen’ laad https://www.blackiptv.co/
Hetzelfde gebeurt met de knop ‘Begin Direct’.
Mijn Adblocker etc staat uit.
Workaround gevonden via bestel website

Ah, zou nu moeten werken. Uiteraard kan je altijd rechtstreeks naar worldbilling.org gaan.

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.