Xtream API login lukt niet op Qsmarter QS10

Nu heb ik de qs10 vandaag binnen gekregen.
Maar krijg mijn portal niet ingesteld. Heb alles al 3 keer opnieuw getypt maar blijft een foutmelding geven.


Als ik de gegevens invul bij playlist pakt hij hem wel, maar dan heb ik geen groepen en staat alles in 1 bestand🤪

Kan je eens proberen /c weg te halen?

Had ik eerst al gedaan zonder c.
Daarna met c geprobeerd omdat dat in de uitleg stond. Maakt geen verschil

Ben je 100% zeker dat het wachtwoord klopt (geen typfout iod)? Je zou namelijk gewoon moeten kunnen op deze manier.

Welke opties staan er onder MODE?

Ja heb het echt een paar keer gechecked nu.
Onder mode staat tv channel ,vod channel serries channel

Ja zou ook moeten werken. Heb het zo ook bij de amiko gedaan en ook de biptv app op mijn telefoon

Had je /c weggelaten of alleen de c? Op mijn QS7 moest ik /c weglaten en daarna werkte het prima.


Nee helpt ook niet. Heb de box naar fabrieks instellingen gezet. Alles opnieuw geinstaleerd.
Dus alles ook weer opnieuw ingevoerd.

Hij geeft aan dat er geen updates zijn.
Maar ik vind de interface er appart uitzien. Niet zoals bv bij de qs7 die ik online zag

Ben ook van lan naar wifi gegaan dacht dat het aam mijn switch lag maakt ook geen verschil

Lijkt erop dat je MAC niet geactiveerd is

Heb een m3u abonnement, dus is het ook niet helaas.

We hebben contact opgenomen met Qsmarter en het probleem gemeld. Het lijkt niet alleen bij ons maar met elke server ICM Qsmarter een issue te zijn.

Ter info, de Amiko A9 is ook te bestellen tegenwoordig en deze hebben dit probleem niet.

1 like

Goedenavond

Is hier inmiddels al een oplossing voor heb het zelfde probleem namelijk

Mvrgr