Vragen aan het team

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Billingportal: Vragen-topic

Goede middag heren,
Ik ben momenteel in Brazilië met míjn Amiko A5M box.
Ben pas sinds een kleine week lid, heb eigenlijk alleen maar lovende woorden en ben heel tevreden over alles en ook dat ik als een echte klant word behandeld. Maar nu mijn vraag
Voor zover ik weet werkt de box fantastisch op af en toe een hapering na,maar dat kan ook aan het internet liggen alhier in Brazilië.
Dus ik zie alles, alleen de zenders van Brazilië zelf niet. Dan komt er zender niet beschikbaar. Heb ik hier alleen last van of iedereen. Heb gekeken bij de groep Brasil alsmede op het test kanaal. Verder alles top. Ga zo door.

1 like

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Hoe een Maxytec opnieuw installeren?

Beste, een VPN is dit nodig ? Ik heb echter geen problemen met mijn provider. Mvg Jean-Marc

Hallo ik heb een Nas synology waarop ik tv Mosiac op draai voor ip tv , nu op mijn tv mosaic zie ik de kanalen maar als ik erop klik om af te spelen is het enkel zwart beeld, Is die tijdelijke link nog van toepassing nu of niet ?

Een VPN is niet verplicht. En als je verder geen problemen hebt zal dat dus niet nodig zijn. Mocht je het wel willen uitproberen staat hier een tutorial.

ik snap hier helemaal niets van en wil weer gewoon kunnen kijken ik heb vanaf juni een jaarabonnement met een Z8 kastje genomen en ook maar een paar maanden kunnen kijken en snap niets van dit allemaal! Dat ik nu bericht kan plaatsen is al heel wat!

Zoals ik al zo vaak heb geschreven… ik ben een leek met dit soort dingen… ik kijk ook alleen usa en daar mag ik dan misschien 2 uurtjes van genieten als ik hem aanzet en dan gaat ie bufferen en dan doet ie het gewoon niet meer!!! Ik wil niet klagen maar ik kan nooit gewoon een hele aflevering kijken vanaf dat jullie dat probleem hebben gehad! Ik heb niet meer alle kanalen van de usa en bijna soms allemaal “no information “ en beeld blijft zwart! Mijn kijk plezier is echt helemaal weg het heeft misschien 2 maandjes geduurd dat ik heb kunnen kijken!! Eerst via Ap maar dat was constant bufferen en toen via Z8 kastje wat ik heb gekocht en toen weken offline !!! Sorry maar ik baal hier heel erg van en ook omdat niet niets snap van dit forum of waar jullie het überhaupt over hebben!!!

Wanneer zijn we weer online???
Heb per ongeluk gezapt… was immers ingelogd en online… nu mis de Ravens vs 49-ers!!! Is NFL Super Sunday… :cry::cry::cry:

Is heel makelijk dit te voorkomen, AWS Shield snap eigenlijk niet tegenpartij server het niet heeft is wel hoofdnoodzakelijk om dit in de future te voorkomen.

Hi Frances, volg het connectie status topic als er problemen zijn. Vaak valt er niets te snappen en heeft iedereen er last van. Daarom is het forum er.

Wat snap je dan precies niet? Je zit hier in een vragen topic, je geeft aan niks te snappen? Stel dan concrete vragen zodat ik er ook daadwerkelijk een antwoord op kan geven. Ik weet niet wat ik aan moet met “ik snap er niets van”.

**Voor USA liefhebbers: Stuur even een privebericht naar @BIPTV **

Ik neem aan dat je het hebt over DDOS prevention? Ja, op een website is dit makkelijk te voorkomen. Maar op een IPTV main server wil je dit NIET. Dat is vragen om de meest vervelende en problemen die je nog nooit eerder bent tegen gekomen. We hebben het ooit gehad op onze website, je wordt dan eerst 5 a 7 seconden geverifieerd voor je überhaupt toegang krijgt de webpagina. Dat wil je niet op een main.

1 like

Wordt ook tijd om dat te voorkomen, maar goed we hebben weer meer informatie, ik heb geduld en dat is veel, gelukkig nog de satelite draaiend. Zal wel weer goed komen. Bedankt.

1 like

Komen de filipijnse kanalen ook nog weer of zitten ze niet in de panel gebakken , ik zag ze helaas niet meer in de groep vandaag, jammer mijn favorieten, zou ze graag wel weer in jullie pakket willen hebben als kan, was wel verbaasd toen ze er nog waren, en ja heb het ook al vermeld broken channels. Alvast bedankt voor jullie reactie.

1 like

Hallo

Nu ik zit niet met een tv box zoals de meeste hier maar met een synology waarop ik Tv Mosiac draai, momenteel werkt alles kwa portaal en beeld, enkel maar de EPG lukt mij niet. ik Heb zoals voorgeschreven deze onderstaande EPG link gebruikt met mijn username en paswoord, maar toch laad deze niet, kan het zijn dat ik na deze link .xml nog moet plaatsen?

http://watchbiptv.co/xmltv.php?username=USERNAME&password=PASSWORD

Of doe ik iets anders fout ?

Mvg

Je kunt je EPG link het best ‘maken’ door je M3U link aan te passen bijvoorbeeld in kladblok.

  1. Je haalt alles achter je password weg (inclusief &)
  2. vervang get.php door xmltv.php
1 like

Kan iemand mij vertellen waar ik mijn ordernummer nu nog kan vinden, zodat ik mij kan aanmelden bij #customer-aria

Na een tijd zoeken, opgelost

1 like

Als het goed is staat dit altijd in je mail. Ik heb gezocht op je mail adres waarmee je je op het forum hebt aangemeld maar deze is onbekend in ons systeem. Echter zie ik al dat je het hebt gevonden.

Spaanse zenders kanaal Nova na mijn bericht over de haperingen van nog steeds verbetering nog steeds uitval en haperingen op dit kanaal van Nova op 08/12/2019
Melding gemaakt op 06/12/2019 geen bericht niets

Beste kunnen jullie mij zeggen tegen wanneer het voorzien is om de catch-up functie opnieuw te laten werken? Heb speciaal dit abo genomen om hiervan gebruik te kunnen maken, en dit lukt ondertussen al lange tijd niet meer.
M.v.g

Hi, de catch-up functionaliteit in het panel werkt nog niet. Wanneer deze feature wordt uitgebracht weten wij ook nog niet.